Мародери Івано-Франківщини і знесення самочинного будівництва
Мародери Івано-Франківщини і знесення самочинного будівництва
Мародери Івано-Франківщини і знесення самочинного будівництва на захоплених землях або у тилу — ворог, мафія, рейдерство і безкарність?
У той час, коли Україна героїчно тримає фронт проти зовнішнього агресора, у тилу триває інший фронт — внутрішня війна з корупцією, мафією і рейдерством. Справжнім викликом правопорядку стала ситуація у Івано-Франківській області, де, попри судовий арешт, відбувається масштабне самочинне будівництво на захоплених землях.
Йдеться про відкриту зневагу до судової ухвали 2015 року, що наклала арешт на ці ділянки. Упродовж останніх років там ведеться незаконне будівництво — напевно і без дозвільних документів, без належного контролю, із підозрою на участь місцевих чиновників і суддів. При цьому ДІАМ і ДСНС демонструють повну бездіяльність, відмовляючись перевіряти об’єкти навіть після неодноразових звернень. Керівнику місцевого ДСНС вручено підозру.
Правозахисник Вадим Хабібуллін звернувся до прокуратури з вимогою подати позов про знесення самочинного будівництва на захоплених землях.
За його словами, йдеться не лише про порушення закону, а про загрозу національній безпеці. Згадуються прізвища осіб, які, ймовірно, можуть бути причетні до незаконної легалізації забудов: чиновники, суддя, нотаріус, присяжний — всі пов’язані з місцевою владою.
Це — не лише кричуща мафіозна схема. Це символ безкарності, яка нищить державність зсередини. І навіть іноземна громадянка — піддана Королівства Нідерландів — стала жертвою цього рейдерства.
Україна має зупинити внутрішнього ворога.
Прокурор не має права мовчати. Бо кожне таке мовчання — це ще один метр окопу, який ми віддаємо ворогу у тилу.
Але як завжди надихає Хабібуллін: і далі буде з Божою милістю.
09.06 самочинне будівництво прокопів https://surli.cc/fthved
+++
ПОВНИЙ ТЕКСТ ЗАЯВИ
+ + + + + + + + + + + + +
Фонд Святого Гавриїла Ургебадзе
+ + + + + + + + + + + + +
09.06.2025 року № 0906
Офіс Генерального прокурора / office@gp.gov.ua
Від: ХАБІБУЛЛІН ВАДИМ МОНЕВ’ЯРОВИЧ
Голова «Фонду Святого Гавриїла Ургебадзе» (код 44682979)
ВІДПОВІДЬ НАДІШЛІТЬ З ПОСИЛАННЯМ НА ДАТУ/НОМЕР:
- на офіційну е-пошту: 13istina999@gmail.com
- паперовий лист на: 03146, Київ, а/с № 13, Вадиму Хабібулліну
- на любий зручний Вам месенджер фото, файл: +380 672096660
ЗАЯВА
про необхідність подання прокурором позову до суду
щодо знесення самочинного будівництва за адресами:
– вул. Довбуша, 38,
– вул. Довбуша, 38а (вул. Польова, 2б),
– вул. Довбуша, 38б
у с. Чукалівка, Івано-Франківська область
24 лютого 2022 року країна агресор терористична росія розпочала повномасштабну війну проти мирної України. Проте сьогодні наша держава стикається із подвійною загрозою: зовнішнім ворогом на зовнішньому фронті – окупантами і рашистами та внутрішніми ворогами на внутрішньому фронті – корупцією, мародерством, регіональною мафією і саботажем та проросійською агентурою у якої відкрито чи латентно вбачається російський слід, які свідомо чи латентно підіграють ворогу. Україна, захищаючи свою незалежність, повинна не лише протистояти зовнішній агресії, але й активно викорінювати схеми і саботаж корупціонерів та мародерів, які підривають наш суверенітет із середини, а особливо в публічних органах задля захисту національної безпеки нашої багатостраждальної України. А тому наперед вдячний, що в країні ще знаходяться деякі патріотичні державники, які борються і на другому внутрішньому фронті з корупцією, мародерами, мафією та саботажем і так званими представниками організованих регіональних груп мародерів та яких маємо виявляти у всіх сферах держави в тому числі і задля захисту національної безпеки України.
I. Публічний інтерес у вчиненні дій прокурором
Я, Вадим Хабібуллін, діючи як громадянин України, що усвідомлює свою правову та моральну відповідальність, подає цю заяву в інтересах правопорядку, суспільної безпеки та міжнародної правової інтеграції України. Тобто ця заява подається мною не з метою захисту власного індивідуального інтересу, а виключно в інтересах публічного порядку, суспільної безпеки, конституційного ладу та верховенства права.
Йдеться про масштабне можливо самочинне будівництво, яке супроводжується:
• демонстративним ігноруванням судової ухвали про арешт земельної ділянки;
• бездіяльністю органів державного архітектурно-будівельного контролю (ДІАМ);
• відмовою місцевого регіонального ДСНС у проведенні перевірок;
• можливим порушенням містобудівного законодавства;
• ймовірною участю у схемі осіб з органів влади і місцевого самоврядування.
Такі обставини свідчать про загрозу публічному інтересу, що не обмежується лише правами конкретного власника землі чи нерухомості. У випадку відмови прокуратури в поданні позову буде створено прецедент, який унеможливить захист держави від зловживань у сфері земле- та містобудування, а також остаточно позбавить громадськість дієвих інструментів захисту публічного порядку.
II. Фактичні обставини, що потребують прокурорського позову
1. Земельні ділянки за адресами вул. Довбуша, 38, 38а (вул. Польова, 2б) і 38б у с. Чукалівка, Івано-Франківська область перебувають дотепер під арештом згідно з ухвалою (додається) Тисменицького районного суду Івано-Франківської області від 25.12.2015 року у справі №352/1084/14-ц, Пр. №2/352/962/15. Арешт передбачає накладення арешту, заборону на відчуження та використання земель, що є судовим рішенням, обов’язковим для всіх органів та осіб.
2. Попри наявний арешт, стало відомо, що протягом останніх років на вказаній ділянці (вул. Довбуша, 38, 38а (вул. Польова, 2б) і 38б у с. Чукалівка, Івано-Франківська область) незаконно здійснено поділ земель, сформовано нові кадастрові номери, а також начебто здійснюється масове будівництво без дозволів на виконання будівельних робіт.
3. Державна інспекція архітектури та містобудування (ДІАМ) та Головне управління ДСНС в Івано-Франківській області не провели перевірку, попри неодноразові звернення (додається), що свідчить про ігнорування функцій контролю з боку відповідних органів.
4. Таке можливе самочинне будівництво може відбуватися всупереч вимогам ст. 376 Цивільного кодексу України (Самочинне будівництво), ст. 96 Земельного кодексу України (Обов’язки землекористувачів), ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність», ст. 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», що вимагає відповідного дозволу та документації та державного нагляду (контролю), який ігнорується.
III. Кримінальні аспекти та ризики недійсності реєстрацій
Сам факт поділу земель, зміни кадастрових номерів та їхньої реєстрації без скасування судового арешту, а також масове будівництво за відсутності дозвільних документів, дає підстави вбачати в тому числі і ознаки кримінальних правопорушень.
Подано відповідну заяву про вчинення кримінального правопорушення (№1805 від 18.05.2025 року) щодо ймовірної участі у злочинній схемі за ст. 28 КК України (вчинення злочину організованою групою), ст. 255 КК України (створення злочинної організації), ст. 358 КК України (підроблення документів).
У заяві вказано, що до схеми «Мародерів Івано-Франківщини» можуть бути причетні:
• Прокопів (Полюганич) Ірина Ярославівна — начальник відділу земельних відносин Тисменицької міської ради Івано-Франківської області (особа на яку незаконно перереєстровано вказане нерухоме майно та земельна ділянка, згідно доданого реєстру);
• Прокопів Роман Михайлович — присяжний Тисменицького райсуду Івано-Франківської області, колишній депутат Чукалівської сільради;
• Луцик Світлана Федорівна — нотаріус Івано-Франківської області, яка незаконно здійснила державну реєстрацію на арештовану нерухомість, ділянку;
• Домбровська Галина Володимирівна — суддя Івано-Франківського міського суду, яка, ймовірно і не виключено, що може бути пов’язана з подальшими діями та рішеннями.
Ці особи на жаль, але прямо або опосередковано пов’язані з органами державної влади та місцевого самоврядування Івано-Франківської області. Їх дії могли бути спрямовані на легалізацію самочинного будівництва через підроблення документів та маніпуляції з держреєстрацією і рішеннями та ігноруваннями перевірок, державного нагляду (контролю).
IV. Правова підстава для подання позову саме прокурором
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про прокуратуру», прокурор має право звернутися до суду з позовом в інтересах держави, якщо порушення публічного інтересу не може бути усунуто без його участі. У даному випадку:
• особа, яка володіє земельною ділянкою, на яку вчинено незаконне посягання, не може самостійно ефективно захистити свої права у зв’язку з ігноруванням державними органами судового рішення та відмовами у проведенні держнагляду (контролю) та перевірок;
• сам факт бездіяльності ДІАМ і ДСНС, а також можлива участь посадових осіб у схемі, підтверджує системність зловживань та зумисне унеможливлення приватного захисту;
• йдеться не про окремий спір, а про загрозу публічному порядку, нехтування судовими рішеннями, що підпадає під категорію публічного інтересу.
V. Суспільне значення та неприпустимість бездіяльності
Прокурор не може відмовити у поданні позову з формальних підстав, зокрема через начебто відсутність індивідуального інтересу у заявника. Відповідно до принципу верховенства права та практики Європейського суду з прав людини, суспільство має право вимагати дотримання закону від органів державної влади.
Відмова у поданні позову легітимізує фактичне знищення державного нагляду (контролю) за будівництвом та використанням земель, відкриває шлях до інституціоналізованого свавілля. Публічна влада втрачає довіру громадян, якщо не здатна вжити елементарних правових заходів проти відкритого порушення судового рішення та законів і правил.
VI. Заява у публічних інтересах
Ця заява подається не з метою захисту власного індивідуального інтересу, а виключно в інтересах публічного порядку, суспільної безпеки, конституційного ладу та верховенства права. Враховуючи публічний характер можливого самочинного будівництва, що відкрито та зухвало супроводжується порушенням ухвали суду, ігноруванням контролюючих органів та ймовірною участю осіб, пов’язаних із державними інституціями, маємо справу з порушенням публічного інтересу, який не обмежується правами конкретного власника земельної ділянки. Ігнорування цієї заяви та відмова у поданні позову створить прецедент легалізації свавілля, підірве авторитет публічної влади та позбавить громадськість будь-якого інструменту захисту інтересів держави поза межами особистої шкоди.
VII. Державний захист викривачів корупції
Згідно ст. 1 Закону «Про запобігання корупції» викривач корупції - це особа, яка повідомила про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень. Державний захист викривачів корупції передбачено ст. 53 Закону, а згідно ст. 53-3 Закону права та гарантії захисту викривача корупції виникають з моменту повідомлення інформації про можливі факти корупційних правопорушень.
VIII. Надіслання в електронній формі на офіційну адресу держоргану
Відповідно до п. 7 Постанови Уряду від 17.01.2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», затверджено Типову інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві та офіційна електронна адреса є повноцінним засобом комунікації з органами державної влади. Легітимність подання заяв електронною поштою підтверджена і Судом справедливості Європейського Союзу та Верховним Судом в Огляді практики (http://surl.li/mkelaq) Суду справедливості Європейського Союзу (CJEU) у висновках за лютий 2024 (стор.51–54), у яких Суд справедливості Європейського Союзу підтвердив легітимність подання заяв електронною поштою та її обов’язкову реєстрацію і розгляд.
Враховуючи наведене та беручи до уваги додані документи, а також беручи до уваги резонансність справи про рейдерське захоплення на території України вказаної нерухомості та землі підданої Королівства Нідерландів Віри Єнніссен (Vïra Jënnissen, паспорт N S 9 87 87 6 0), так званою в медіа організованою злочинною групою «Мародерів Івано-Франківщини»,-
ПРОШУ:
1. Провести перевірку викладених у заяві фактів.
2. Встановити обставини самочинного будівництва та зловживань із реєстрацією.
3. Подати позов про знесення самочинного будівництва на зазначених ділянках на об’єктах можливого незаконного будівництва під виглядом гаража (комплексів) — будівництва великогабаритної споруди промислового типу чи мережа гаражів чи СТО чи готельних комплексів, тощо за адресами: (вул. Довбуша, 38, 38а (вул. Польова, 2б) і 38б у с. Чукалівка, Івано-Франківської області).
4. Витребувати в органах ДІАМ та ДСНС всі документи, що можуть підтверджувати підстави, дату та процедуру отримання дозволів на вказане можливо незаконне будівництво.
5. Виявити ознаки можливої співучасті або фактичного покривання можливих злочинних дій або службової недбалості з боку службових осіб державних органів, органів місцевого самоврядування та місцевих правоохоронних органів.
Додаток: згідно викладеного по тексту та можна скачати https://surl.lu/ietdfu
З повагою і вдячністю і щирим сподіванням на належне реагування, справедливий і неупереджений та об’єктивний і законний і обґрунтований розгляд, увагу, а також сподіванням, що і далі буде з Божою милістю.
Наперед вдячний Вам та Вашим співробітникам! Благослови Україну і помилуй Господи Всевишній! Слава БОГУ! Слава Україні/Народу! Слава ЗСУ!
Голова Фонду Святого Гавриїла Ургебадзе
ВАДИМ ХАБІБУЛЛІН
До уваги та приєднання до матеріалів справи і реагування:
Щодо рейдерського захоплення нерухомості та землі
підданої Королівства Нідерландів
яку рейдерські та незаконно позбавлено майна на території України
у справі так званих в медіа «МАРОДЕРІВ ІВАНО-ФРАНКІВЩИНИ»:
Копія: Посольство Королівства Нідерландів в Україні
01901, Київ, Контрактова площа, 7 / 444908200 / kie@minbuza.nl / kie-ca@minbuza.nl / kie-ea@minbuza.nl / kie-lnv@minbuza.nl / kie-ilo@minbuza.nl / http://www.netherlandsandyou.nl
Копія: Почесне Консульство Королівства Нідерландів
79008, Львів, вул. Винниченка, 12 / Консульський округ: Івано-Франківська область / +380322971906 / lviv@nlhonoraryconsul.nl / www.netherlandsandyou.nl
Копія: Моніторингова місія ООН з прав людини в Україні
вул. Верхній Вал, 4Б, блок А, Київ, 04071 / 442535966 / ohchr-hrmmu@un.org / https://ukraine.ohchr.org/en
Копія: Офіс Ради Європи в Україні
вул. Іллінська, 8, під. 7, пов. 6, Київ, 04070 / kyiv@coe.int / https://www.coe.int/en/web/kyiv
Копія: Консультативна місія Європейського Союзу (Euam Ukraine)
Володимирський узвіз, 4В, Київ, 01001 / hom_office@euam-ukraine.eu / ppio@euam-ukraine.eu / https://www.euam-ukraine.eu/
Копія: Міністерство закордонних справ України
01018, Київ, Михайлівська площа / 442381588 / zsmfa@mfa.gov.ua
Копія: Уповноважений Верховної Ради України з прав людини
01008, Київ, вул. Інститутська, 21/8 / hotline@ombudsman.gov.ua
Копія: Івано-Франківський апеляційний суд
До справи № 352/1084/14-ц (Пр. № 22-ц/4808/692/25)
Копія: Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
До справи №352/1084/14-ц (Пр. №2/344/186/25)
Коментарі
Дописати коментар