Марина ДП КДКА Закарпаття декларування
20.02.2024, № 20.02 / МАРИНА - ДЕКЛАРАЦІЯ - ДПКДКА ЗАКАРПАТТЯ
(відповідь надайте будь-ласка із посиланням на цей номер для ідентифікації)
Кому: Національне агентство з питань запобігання корупції
Кому: Спеціалізована антикорупційна прокуратура
Кому: Національне антикорупційне бюро України
Кому: Офіс генерального прокурора
Кому: Державне бюро розслідувань
Кому: Національна поліція України
Кому: НААУ, РАУ до протиправного рішення №134, голова вказаного КДКА
Від: Громадянин України ХАБІБУЛЛІН ВАДИМ МОНЕВ’ЯРОВИЧ
ЗАЯВА щодо СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ - адвоката, члена ДИСЦИПЛІНАРНОЇ ПАЛАТИ «Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури ЗАКАРПАТСЬКОЇ області» - МАРИНА ВІКТОРА ГЕОРГІЙОВИЧА від громадянина України Вадима Хабібулліна про ПРИТЯГНЕННЯ до АДМІНІСТРАТИВНОЇ (ст. 172-6 КУпАП) та КРИМІНАЛЬНОЇ (ст. 366-3 ККУ) відповідальності за УМИСНЕ НЕПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ до 31.01.2024 року за 2020, 2021, 2022, 2023 роки вказаним суб’єктом декларування, а також проведення повної ПЕРЕВІРКИ та МОНІТОРИНГУ способу життя, з метою встановлення НЕВІДПОВІДНОСТІ рівня життя наявним у нього та членів сім’ї майну і одержаним доходам, виявлення ознак набуття необґрунтованих активів та цивільної КОНФІСКАЦІЇ за ст. 290 ЦПК України (подання позову про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави), задля виявлення інших ознак корупційного правопорушення (фінансових, майнових махінацій, схем).
20.02.2024 20.02 МАРИНА ДП КДКА ЗАКАРПАТТЯ хабібуллін дод 44арк.pdf: (https://drive.google.com/file/d/1evKUqDVkR-INAPSwW-0avcMaBEgK8ILt/view?usp=sharing)
(підстави та обґрунтування з гіперпосиланнями - далі по тексту)
Високошановні та найповажніші!
Викладене стало можливим і завдяки на 3 рік війни - організованій групі «МЕДВЕДЧУКА - ІЗОВІТОВОЇ» на верхівці адвокатури України, тобто організованій групі зрадника українського народу, кума і поплічника екс-голови (2012-2022) НААУ РАУ Лідії ІЗОВІТОВОЇ (свідоцтво адвоката України № 003) та кума президента країни-агресора терористичної росії путіна і агента ФСБ рф - Віктора МЕДВЕДЧУКА (ФСБ, свідоцтво адвоката України № 001).
31 січня 2024 року, завершилася кампанія ДЕКЛАРУВАННЯ за 2020, 2021, 2022, 2023 звітні періоди. Вона є особливою, оскільки декларанту одночасно необхідно подати дві, три або чотири декларації. З реєстру декларацій стало відомо, що вказаний суб’єкт декларування - УМИСНО НЕ ПОДАВ ДЕКЛАРАЦІЮ до НАЗК, місія якого – будувати доброчесну владу та справедливе суспільство, а декларування - вагомий інструмент для її досягнення.
Докази НЕПОДАННЯ декларації: (https://public.nazk.gov.ua/documents/list?q=МАРИНА+ВІКТОР+ГЕОРГІЙОВИЧ&date_from=&date_to=).
БІЛЬШ ПОВНО І ДЕТАЛЬНО ВИКЛАДЕНО У ДОДАНИХ ДО ЦІЄЇ ЗАЯВИ ДОДАТКАХ.
ВРАХОВУЮЧИ НАВЕДЕНЕ, ПРОШУ:
- прошу НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ (НАЗК) - у порядку антикорупційного законодавства та на підставі виявленої інформації і за ст. 51-4 Закону України «Про запобігання корупції» провести повну ПЕРЕВІРКУ та повний МОНІТОРИНГ способу життя вказаного суб’єкта декларування, з метою встановлення відповідності рівня життя наявним у нього та членів сім’ї майну і одержаним ними доходам та встановлення НЕВІДПОВІДНОСТІ рівня життя майну і доходам.
- прошу НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ (НАЗК) - у порядку антикорупційного законодавства та на підставі виявленої інформації і згідно Закону України «Про запобігання корупції» та ст. 172-6 КУпАП «Порушення вимог фінансового контролю» ПРИТЯГНУТИ до АДМІНІСТРАТИВНОЇ відповідальності вказаного суб’єкта декларування за порушення вимог фінансового контролю, за НЕСВОЄЧАСНЕ ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ, тощо.
- прошу НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ (НАЗК) - у порядку антикорупційного законодавства та на підставі виявленої інформації і згідно Закону України «Про запобігання корупції» та ст. 366-3 ККУ «Неподання суб’єктом декларування декларації» - ПРИТЯГНУТИ до КРИМІНАЛЬНОЇ відповідальності вказаного суб’єкта декларування за УМИСНЕ НЕПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ.
- прошу СПЕЦІАЛІЗОВАНУ АНТИКОРУПЦІЙНУ ПРОКУРАТУРУ - у порядку та на підставі ст. 290 ЦПК України вирішити питання щодо цивільної КОНФІСКАЦІЇ та пред’явити ПОЗОВ про визнання НЕОБҐРУНТОВАНИМИ АКТИВІВ та їх стягнення в ДОХІД ДЕРЖАВИ щодо набутих активів вказаного суб’єкта декларування, в тому числі і до інших виявлених фізичних чи юридичних осіб, членів родини, якщо буде виявлена різниця між вартістю НЕОБҐРУНТОВАНИХ АКТИВІВ та їх законних ДОХОДІВ.
- прошу НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ - у порядку та на підставі ч.5 ст. 290 ЦПК України вжити заходів щодо ВИЯВЛЕННЯ НЕОБҐРУНТОВАНИХ АКТИВІВ та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості щодо набутих активів вказаного суб’єкта декларування, в тому числі і щодо інших виявлених фізичних чи юридичних осіб, членів родини, а також - у порядку і на підставі ст. 214 КПК України невідкладно, але не пізніше 24 годин після самостійного ВИЯВЛЕННЯ з будь-якого джерела, а джерелом - є ця заява, ВІДКРИТИ КРИМІНАЛЬНЕ провадження за ст. 366-3 ККУ «Неподання суб’єктом декларування декларації» та розпочати розслідування (вказана норма КПК є імперативною і не передбачає права не вносити відомості до ЄРДР).
- прошу ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ - у порядку та на підставі ч.5 ст. 290 ЦПК України вжити заходів щодо ВИЯВЛЕННЯ НЕОБҐРУНТОВАНИХ АКТИВІВ та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості щодо набутих активів вказаного суб’єкта декларування, в тому числі і щодо інших виявлених фізичних чи юридичних осіб, членів родини, а також - у порядку і на підставі ст. 214 КПК України невідкладно, але не пізніше 24 годин після самостійного ВИЯВЛЕННЯ з будь-якого джерела, а джерелом - є ця заява, ВІДКРИТИ КРИМІНАЛЬНЕ провадження за ст. 366-3 ККУ «Неподання суб’єктом декларування декларації» та розпочати розслідування (вказана норма КПК є імперативною і не передбачає права не вносити відомості до ЄРДР).
- прошу ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА - у порядку та на підставі ч.5 ст. 290 ЦПК України вжити заходів щодо ВИЯВЛЕННЯ НЕОБҐРУНТОВАНИХ АКТИВІВ та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості щодо набутих активів вказаного суб’єкта декларування, в тому числі і щодо інших виявлених фізичних чи юридичних осіб, членів родини, а також - у порядку і на підставі ст. 214 КПК України невідкладно, але не пізніше 24 годин після самостійного ВИЯВЛЕННЯ з будь-якого джерела, а джерелом - є ця заява, ВІДКРИТИ КРИМІНАЛЬНЕ провадження за ст. 366-3 ККУ «Неподання суб’єктом декларування декларації» та розпочати розслідування (вказана норма КПК є імперативною і не передбачає права не вносити відомості до ЄРДР).
- прошу НАЦІОНАЛЬНУ ПОЛІЦІЮ УКРАЇНИ у порядку і на підставі ст. 214 КПК України невідкладно, але не пізніше 24 годин після самостійного ВИЯВЛЕННЯ з будь-якого джерела, а джерелом - є ця заява, ВІДКРИТИ КРИМІНАЛЬНЕ провадження за ст. 366-3 ККУ «Неподання суб’єктом декларування декларації» та розпочати розслідування (вказана норма є імперативною і не передбачає права не вносити відомості до ЄРДР).
- прошу високошановних адресатів вказану заяву РОЗГЛЯДАТИ З УРАХУВАННЯМ не стільки порушеного права громадянина України Вадима Хабібулліна, тобто не стільки приватного інтересу громадянина України Вадима Хабібулліна, а необхідності ДЕРЖАВНОГО ЗАХИСТУ публічного (суспільного) інтересу та дотримання Конституції і законів, за належної правової процедури, з виключенням класичного «зловживання правом» правоохоронними органами та органами адвокатського самоврядування та із застосуванням принципу верховенства права з урахуванням Європейської Конвенції та судової практики Європейського суду і статті 62 Конституції України.
- прошу * ЗАРЕЄСТРУВАТИ та * ПІДТВЕРДИТИ отримання та * ПРИЄДНАТИ до наявних у вас матеріалів та * РЕЗУЛЬТАТИ РОЗГЛЯДУ - ВІДПОВІДЬ НАДАЙТЕ будь-ласка будь-яким зручним для Вас способом - на вказані вище: (1) е-пошту та (2) лист на Укрпошту і в (3) будь-який месенджер із обов’язковим посиланням на вказаний * номер та * дату для ідентифікації та задля уникнення будь-якого незаконного (корупційного) впливу, втручання, безпеки-направляється офіційно, електронно, оприлюднюється, тощо.
ДОДАТКИ:
- ДОДАТОК № 1 «Щодо внутрішнього фронту - внутрішніх загарбників».
- ДОДАТОК № 2 «Щодо корупції, яка є однією з основних загроз національній безпеці та цивільної конфіскації за статтею 290 ЦПК України».
- ДОДАТОК №3 «Щодо суб’єктів декларування - суб’єктів подання декларацій, якими є всі адвокати КДКА (голова, голови палат, члени), ВКДКА».
- ДОДАТОК №4 «Щодо підбурювання до злочину - до неподання суб’єктами декларування-адвокатами декларацій неповноважними, нелегітимними і недієздатними з 17.11.2022 - Національною асоціацією адвокатів України, Радою адвокатів України».
- ДОДАТОК №5 «Щодо нерухомого майна інших суб’єктів декларування - адвокатів членів КДКА, ВКДКА та їх родин, яке підлягає моніторингу та встановленню ознак набуття як необґрунтованих активів і вирішення питання щодо звернення до суду задля цивільної конфіскації - з позовом про визнання нерухомих активів необґрунтованими та стягнення їх в дохід держави за ст. 290 ЦПК України».
- ДОДАТОК № 6 (33арк).
Наперед ВДЯЧНИЙ Вам, Вашим співробітникам!
БЛАГОСЛОВИ Україну і ПМЛЙ ГСПД ВСВШН!
Слава БОГУ! Слава УКРАЇНІ/Народу! Слава ЗСУ!
З повагою і сподіванням на належне реагування, всебічний, повний і справедливий та неупереджений, об’єктивний, законний, обґрунтований розгляд та увагу,
ВАДИМ ХАБІБУЛЛІН
ДОДАТОК № 1
ЩОДО ВНУТРІШНЬОГО ФРОНТУ - ВНУТРІШНІХ ЗАГАРБНИКІВ
24 лютого 2022 країна агресор терористична росія віроломно розпочала війну проти України. Видима війна йде на 2 фронти: перший зовнішній фронт - зовнішні загарбники - країна-агресор терористична росія і ДРУГИЙ ВНУТРІШНІЙ ФРОНТ - ВНУТРІШНІ ЗАГАРБНИКИ - КОРУПЦІЯ, МАРОДЕРИ, олігархи, мафія, клани, відкриті, латентні особи наближені чи агенти спецслужб росії, колаборантів зрадників України, мародери та «ПРОРОСІЙСЬКА АГЕНТУРА» у владі, політиці, правоохоронних органах, суді, АДВОКАТУРІ, в бізнесі та науковій сфері, у яких відкрито (латентно) вбачається «РОСІЙСЬКИЙ СЛІД» та яких виявлятимемо задля захисту національної безпеки.
Крім того, слід ПРИЙНЯТИ ДО УВАГИ, що і на 3 рік терористичної ВІЙНИ верхівка адвокатури України - це:
- це Національна асоціація адвокатів України (НААУ), Рада адвокатів України (РАУ), екс-голова (2012-2022) НААУ РАУ громадянка ІЗОВІТОВА Л.П. та ДОТЕПЕР, завдяки її покровительству, нажаль, але керманичами і тіньовими господарями і покровителями адвокатури України - є так названі «адвокати України»: зрадник українського народу, кум і поплічник ІЗОВІТОВОЇ та президента країни-агресора терористичної росії путіна і агент ФСБ російської федерації - МЕДВЕДЧУК (ФСБ, свідоцтво адвоката України № 001) - ІЗОВІТОВА (свідоцтво адвоката України 003) - КІВАЛОВ (свідоцтво адвоката України 608) - ПОРТНОВ (свідоцтво адвоката України 340) - КУЗЬМІН (свідоцтво адвоката України 926) - МОНТЯН (свідоцтво адвоката України 793) - ЛАВРИНОВИЧ, КИВА (страчений) та інша «проросійська агентура» у якої вбачається «російський слід».
- до уваги: G-ФАЙЛ «адвокатура - російський слід - ворог серед нас», 13арк: (https://drive.google.com/file/d/1d-6vrQKr8U0qOmDnF8BVPODjTqkiuep8/view?usp=sharing).
- до уваги: G-АЛЬБОМ «ворог серед нас - адвокатура - російський слід»: (https://drive.google.com/drive/folders/10cGYraC6wydee6582kKc8LoB9UJEuJ43).
- до уваги: Щодо Національної асоціації адвокатів України (НААУ), Ради адвокатів України (РАУ) та ст. 255 Кримінального кодексу України (створення, керівництво злочинною спільнотою або злочинною організацією, а також участь у ній, ЄДРСР № 111578582: https://reyestr.court.gov.ua/Review/111578582). Тобто вбачається, що відносно НААУ, РАУ та вищого керівництва адвокатури України - організованої групи зрадника українського народу «МЕДВЕДЧУКА (ФСБ) - ІЗОВІТОВОЇ» здійснюється майже сенсаційне розслідування за ст. 255 ККУ (створення, керівництво злочинною спільнотою або злочинною організацією, а також участь у ній), за ст. 191 (Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем), за ст. 205-1 (Підроблення документів), за статтею 206-2 (Протиправне заволодіння майном), за ст. 364 (Зловживання владою або службовим становищем) та іншими статтями Кримінального кодексу України.
ДОДАТОК № 2
ЩОДО КОРУПЦІЇ, ЯКА Є ОДНІЄЮ З ОСНОВНИХ ЗАГРОЗ НАЦІОНАЛЬНІЙ БЕЗПЕЦІ ТА ЦИВІЛЬНОЇ КОНФІСКАЦІЇ ЗА СТАТТЕЮ 290 ЦПК УКРАЇНИ
Як зазначалося Президентом: корупція є однією з основних загроз національній безпеці, оскільки підриває фінансову систему, довіру населення до держави, а також спроможність захищати національні інтереси через використання посади для власного збагачення. Сучасний стан розвитку системної корупції в Україні потребує докорінних змін в організації протидії корупції. Тому в рамках впровадження Стратегічного бачення розвитку України "Стратегія сталого розвитку України" створено нову правоохоронну модель боротьби з корупцією у вигляді НАЗК, САП, НАБУ, тощо, а також прийнято низку законів, що створюють базу для запобігання та ефективної боротьби з корупцією. Першим кроком нової України у боротьбі з корупцією стало прийняття ряду антикорупційних законів. Серед них і Закон «Про запобігання корупції», який передбачає реформування системи протидії корупції у відповідності до міжнародних стандартів та практик іноземних держав. Зокрема, продовжується формування та реалізація державної антикорупційної політики, в тому числі - вільний антикорупційний доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Місія НАЗК – будувати доброчесну владу та справедливе суспільство. Декларування публічних службовців є вагомих інструментів для її досягнення.
31 січня 2024 року, завершилася кампанія ДЕКЛАРУВАННЯ за 2020, 2021, 2022, 2023 звітні періоди. Вона є особливою, оскільки декларанту одночасно необхідно ПОДАТИ дві, три або чотири ДЕКЛАРАЦІЇ, а їх кількість та вид визначається індивідуально. З Єдиного державного РЕЄСТРУ декларацій стало відомо, що вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ - умисно НЕ ПОДАВ ДЕКЛАРАЦІЮ до Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК), місія якого – будувати доброчесну владу та справедливе суспільство, а ДЕКЛАРУВАННЯ публічних службовців є одним з вагомих інструментів для її досягнення.
Відповідальність за НЕПОДАННЯ або несвоєчасне подання несе виключно декларант. За несвоєчасне подання без поважних причин декларації передбачена АДМІНІСТРАТИВНА відповідальність за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП. За умисне НЕПОДАННЯ суб'єктом декларування декларації, передбачена КРИМІНАЛЬНА відповідальність за ст. 366-3 КК України. Відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (Реєстру корупціонерів).
Згідно ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» ВИКРИВАЧ КОРУПЦІЇ - це фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, ПОВІДОМИЛА про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону. Згідно Розділу VIII «Державний захист викривачів корупції» передбачено права, свободи та гарантії державного захисту ВИКРИВАЧА КОРУПЦІЇ та згідно зі ст. 53 Закону - ВИКРИВАЧІ КОРУПЦІЇ, близькі особи ВИКРИВАЧА КОРУПЦІЇ перебувають ПІД ЗАХИСТОМ ДЕРЖАВИ. Згідно ст. 53-3 (Права та гарантії захисту викривача корупції) - права ВИКРИВАЧА КОРУПЦІЇ виникають З МОМЕНТУ ПОВІДОМЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону. Згідно ст. 53-4 Закону щодо захисту в тому числі трудових, соціальних прав - викривача корупції НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИТЯГНУТО до юридичної, дисциплінарної відповідальності, тощо.
Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) під час проведення МОНІТОРИНГУ способу життя встановлює ознаки набуття НЕОБҐРУНТОВАНИХ активів. Матеріали МОНІТОРИНГУ способу життя скеровуються до Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (САП) для вирішення питання щодо цивільної КОНФІСКАЦІЇ та звернення до суду за ст. 290 ЦПК України з позовом про визнання активів НЕОБҐРУНТОВАНИМИ та стягнення їх в ДОХІД ДЕРЖАВИ.
Згідно статті 290 ЦПК України - цивільна КОНФІСКАЦІЯ: «Пред’явлення позову про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави» - позов про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави подається та представництво держави в суді здійснюється прокурором Спеціалізованої антикорупційної прокуратури. В тому числі позов про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави подається і до інших фізичних чи юридичних осіб, ЧЛЕНІВ РОДИНИ суб’єкта декларування, якщо є (виявлена) різниця між вартістю необґрунтованих активів та законними доходами.
За ч.5 статті 290 ЦПК України - Національне антикорупційне бюро України та Спеціалізована антикорупційна прокуратура, а у визначених законом випадках - Державне бюро розслідувань та Офіс генерального прокурора - вживають заходів щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості.
Щодо АДМІНІСТРАТИВНОЇ відповідальності то викладене має стати предметом уваги за ст. 172-6 КУпАП «Порушення вимог фінансового контролю».
Щодо КРИМІНАЛЬНОЇ відповідальності то викладене має стати предметом уваги за ст. 366-3 ККУ «Неподання суб’єктом декларування декларації».
Тобто, неподання суб’єктом декларування декларації, інші можливі та виявлені фінансові схеми, махінацій, фінансові порушення - мають стати предметом уваги НАЗК, САП, НАБУ, ОГП, ДБР, НПУ та головне, вся НЕРУХОМІСТЬ, як необгрунтовані активи - предметом цивільної КОНФІСКАЦІЇ в дохід ДЕРЖАВИ.
У всіх випадках, отримавши з відкритих публічних державних джерел інформацію з відкритого Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна про можливу корупцію - Вадимом Хабібулліним офіційно та у порядку Закону України «Про запобігання корупції», як ВИКРИВАЧЕМ КОРУПЦІЇ за статтями 1 та 53 Закону України «Про запобігання корупції» - офіційно подаються «Звернення щодо проведення МОНІТОРИНГУ способу життя суб’єкта декларування та цивільної КОНФІСКАЦІЇ за ст. 290 ЦПК України як необгрунтованого нерухомого майна та їх стягнення в ДОХІД ДЕРЖАВИ та про вжиття заходів щодо виявлення інших необґрунтованих активів суб’єкта декларування та збір доказів їх необґрунтованості».
ДОДАТОК №3
ЩОДО СУБ’ЄКТІВ ДЕКЛАРУВАННЯ - СУБ’ЄКТІВ ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ, ЯКИМИ Є ВСІ АДВОКАТИ КДКА (ГОЛОВА, ГОЛОВИ ПАЛАТ, ЧЛЕНИ) ТА ВКДКА
Згідно діючого законодавства, НАЯВНОЇ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ та ПРАВОВИХ ВИСНОВКІВ Великої палати Верховного Суду - ВСІ АДВОКАТИ-члени КДКА - і в тому числі голова «Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури» (КДКА) і голови Кваліфікаційних і Дисциплінарних палат і всі інші члени КДКА належать до суб’єктів декларування - суб’єктів подання декларацій. Згідно вимог Закону України «Про запобігання корупції», іншого законодавства України передбачено обов’язок подання декларацій до Єдиного державного реєстру декларацій в НАЗК. Згідно Закону України «Про запобігання корупції» та із врахуванням Постанови ВЕЛИКОЇ ПАЛАТИ Верховного Суду від 29.03.2018 року (справа №640/12325/15-ц), у якій сформульовано ПРАВОВИЙ ВИСНОВОК, що знайшов своє відображення й у постановах Верховного Суду від 29.08.2018 року (справа №804/11334/15) та від 17.09.2020 року (справа №1740/2484/18), за яким в тому числі КДКА (Кваліфікаційно-дисциплінарна комісія адвокатури) наділена «владними управлінськими повноваженнями», а також Постанови з ОКРЕМИМИ ДУМКАМИ суддів Великої палати Верховного Суду від 02.02.2023 року (справа N260/3380/21, пр11-133 апп22), Постанови Верховного Суду (КАС) від 15.03.2023 року (справа N 380/9317/21 пр. N К/990/31003/22) - ВСІ АДВОКАТИ - члени (голова і члени) таких комісій КДКА (Кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатур, голова КДКА, голова і члени Кваліфікаційних палат, голова і члени Дисциплінарних палат) відповідають ознакам, визначеним у п.п. «в» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону «Про запобігання корупції», оскільки відповідні комісії утворюються відповідно до Закону «Про адвокатуру...», тобто відповідно до «інших законів»
- до уваги: 05.05.2023, Запит Вадима Хабібулліна щодо ДЕКЛАРУВАННЯ ВСІХ АДВОКАТІВ КДКА (голови, голів палат і членів), ВКДКА «Про належність всіх членів (голови, голови палат і члени) Кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатури до суб’єктів декларування - суб’єктів подання декларацій», 96арк.: (https://drive.google.com/file/d/1A7Dzm183BkQYYYAow6IC6KYVKKtcOz94/view?usp=share_link).
Тобто ВЕРХОВНИЙ СУД в огляді судової практики Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду (актуальна практика), у питанні «Про належність членів кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатури (всіх членів КДКА) до суб’єктів декларування» ПОСТАВИВ КРАПКУ та зазначив:
- «Отже, положення статті 50 Закону №5076-VI у поєднанні з позицією ВЕРХОВНОГО СУДУ щодо правового статусу кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатури (КДКА) дають підстави стверджувати, що ЧЛЕНИ ТАКИХ КОМІСІЙ (всі адвокати - члени КДКА) ВІДПОВІДАЮТЬ ОЗНАКАМ, визначеним у підпункті «в» пункту 2 частини першої статті 3 Закону № 1700-VII, оскільки відповідні комісії утворюються згідно із Законом України «Про адвокатуру», тобто відповідно до «інших законів» (Верховний Суд, декларування, 5арк.: https://drive.google.com/file/d/17Zpg9Tr7xUru517IvhPc2lfg1BBDdSx6/view?usp=sharing).
ДОДАТОК №4
ЩОДО ПІДБУРЮВАННЯ ДО ЗЛОЧИНУ - ДО НЕПОДАННЯ СУБ’ЄКТАМИ ДЕКЛАРУВАННЯ-АДВОКАТАМИ ДЕКЛАРАЦІЙ НЕПОВНОВАЖНИМИ, НЕЛЕГІТИМНИМИ І НЕДІЄЗДАТНИМИ З 17.11.2022 РОКУ - НАЦІОНАЛЬНОЮ АСОЦІАЦІЄЮ АДВОКАТІВ УКРАЇНИ, РАДОЮ АДВОКАТІВ УКРАЇНИ
30.01.2024 року стало відомо, що НЕПОВНОВАЖНІ, НЕЛЕГІТИМНІ і НЕДІЄЗДАТНІ «Національна асоціація адвокатів України», «Рада адвокатів України», які є НЕПОВНОВАЖНИМИ, НЕЛЕГІТИМНИМИ і НЕДІЄЗДАТНИМИ у зв’язку із закінченням у них повноважень ще 17.11.2022 року та відсутності у них інституціонального КОНТИНУЇТЕТУ, який НЕ РОЗПОЧАВСЯ навіть за помилково ними застосованим рішенням-роз’ясненням Ради адвокатів України № 69 прийняли і оприлюднили протиправне і злочинне рішення № 134 (https://unba.org.ua/assets/uploads/legislation/rishennya/2023-12-15-r-shennya-rau-134_65ae8e453554b.pdf?fbclid=IwAR0-Cl9rKNdc-JaPp4-mf8Blk-4vVDFajIY4pF8cy4QmGLlmKqcmdevt_oM_aem_AVa8c86oQxzozWg0zXr9nu_ZxwjIF5XYLGu31ag8iX6rlM5oDGQvcbrNU3-3JKWLL6c). Цим протиправним і злочинним рішенням № 134 вбачається, що НЕПОВНОВАЖНА, НЕЛЕГІТИМНА екс-голова НААУ РАУ (2012-2022) громадянка ІЗОВІТОВА Л.П., інші члени без законного продовження повноважень в порядку закону, які навіть не можуть мати інституціональний КОНТИНУЇТЕТ, оскільки ІЗОВІТОВА Л.П. перебувала на посаді «більш двох строків підряд», що імперативно заборонено законом - є ПІДБУРЮВАЧЕМ і закликає і ПІДБУРЮЄ адвокатів України своїм начебто «обов’язковим рішенням» до вчинення кримінальних дій (кримінального злочину) – не подавати членами ВКДКА і КДКА декларації до НАЗК, тобто вчиняє дії з ознаками ПІДБУРЮВАННЯ до вчинення суб’єктами декларування-адвокатами кримінального злочину за ознаками ч.4 ст.27, ч.2 ст.29, ст. 366-3 Кримінального кодексу України, тобто ПІДБУРЮВАННЯ до неподання суб’єктами декларування-адвокатами декларацій, вчинення суб’єктами декларування - адвокатами кримінального злочину за ознаками ст. 366-3 Кримінального кодексу України з неподання декларацій до НАЗК.
- 30.01.2024 року, Звернення голови «Фонду Святого Гавриїла Ургебадзе» Вадима Хабібулліна № 3001 зв фг / НААУ РАУ ІЗОВІТОВА - ПІДБУРЮВАННЯ «Щодо ПІДБУРЮВАННЯ суб’єктів декларування - адвокатів до вчинення злочинів з НЕПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ до НАЗК та врахування в ході здійснення оперативно-службової діяльності та у законотворчій діяльності у питаннях реформування адвокатури України та звільнення адвокатури від «проросійської агентури», у якої вбачається відкритий «російський слід», 21арк: (https://drive.google.com/file/d/1YskWOnO-sYitW1bdMqdAXJ_NiXiegezH/view?usp=sharing).
Щодо відсутності повноважень та КОНТИНУЇТЕТУ у Національної асоціації адвокатів України ПРОШУ ПРИЙНЯТИ ДО УВАГИ, що з 17.11.2022 року вже майже другий рік у Національної асоціації адвокатів України (НААУ), Ради адвокатів України (РАУ) повністю відсутні повноваження та відсутній інституціональний КОНТИНУЇТЕТ, який НЕ РОЗПОЧАВСЯ, оскільки органи адвокатського самоврядування обрані були у 2017 році тільки на 5 років до 17.11.2022 року. В тому числі відсутні імперативні повноваження у екс-голови НААУ РАУ (2012-2022) Лідії ІЗОВІТОВОЇ та екс-заступника Валентина ГВОЗДІЯ та багато інших керівників регіональних органів адвокатського самоврядування, оскільки законодавча заборона перебування на посадах «більше 2 строків підряд» є імперативна законодавча норма і не можуть бути продовжені імперативні повноваження на посаді «більше 2 строків підряд». Не можуть бути штучно продовжені ані будь-якими рішеннями, ані навіть іституціональним КОНТИНУЇТЕТОМ, який помилково органами адвокатського самоврядування застосований, але не розпочався. Тобто, у питаннях «двох строків підряд» - КОНТИНУЇТЕТ не може застосовуватися бо норма про «2 строки підряд» є імперативною.
- 21.08.2023 року, Звернення голови «Фонду Святого Гавриїла Ургебадзе» Вадима Хабібулліна до ВЕРХОВНОГО СУДУ ТА АПЕЛЯЦІЙНИХ СУДІВ «Щодо окремих питань відсутності з 17.11.2022 року інституціонального КОНТИНУЇТЕТУ у всіх органів адвокатського самоврядування», про недієздатність юридичної особи «Національна асоціація адвокатів України» (НААУ), «Рада адвокатів України» (РАУ), оскільки строк їх повноважень, як і інших майже всіх органів адвокатського самоврядування та їх керівників і членів і в регіонах України закінчився 17.11.2022, а у деяких раніше: (https://drive.google.com/file/d/1zxC83eZOwkZ3ls14ocnbcd6IjmpU-KyZ/view?usp=sharing).
- 06.09.2023 року Звернення голови «Фонду Святого Гавриїла Ургебадзе» Вадима Хабібулліна до ПРЕЗИДЕНТА, СБУ ТА ВСІХ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ «Щодо окремих питань відсутності повноважень та інституціонального КОНТИНУЇТЕТУ з 17.11.2022 року у всіх органів адвокатського самоврядування в Україні», про недієздатність юридичної особи «Національна асоціація адвокатів України» (НААУ), «Рада адвокатів України» (РАУ), оскільки строк їх повноважень, як і інших майже всіх органів адвокатського самоврядування та їх керівників і членів і в регіонах України закінчився 17.11.2022, а у деяких раніше. (https://drive.google.com/file/d/1L7ZOAYEuQQywzBOsNmiQxT8wDjsydDid/view?usp=sharing).
Крім того, у справі №120/1400/23 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/111315253) Вінницького окружного адмінсуду від 05.06.2023 «Про визнання бездіяльності органу адвокатського самоврядування протиправною та зобов`язання вчинити дії» рішення Ради адвокатів України та всі попередні і наступні рішення НААУ, РАУ у разі повторного прийняття рішень (протиправних рішень в тотожній, аналогічній, ідентичній, дзеркальній редакції всупереч статтям 8 та 129-1 Конституції України щодо заборони повторного запровадження правового регулювання, яке судом визнано таким, що порушує права людини (незаконним), за якою закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй) - такі рішення НААУ РАУ є незаконними, протиправними і нечинними і судом зазначено, що такі рішення НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ЗАСТОСУВАННЮ НАВІТЬ ЯКЩО ВОНИ ФОРМАЛЬНО Є ЧИННИМИ. Тобто, наведені приписи суперечать нормам Закону України, а тому НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ЗАСТОСУВАННЮ. Крім того, Верховний Суд неодноразово наголошував на тому, що суди НЕ ПОВИННІ застосовувати положення рішень (нормативно-правових актів), які НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ Конституції та законам України, НЕЗАЛЕЖНО ВІД ТОГО, ЧИ ОСКАРЖУВАЛИСЬ такі акти в судовому порядку та чи є вони чинними на момент розгляду справи, тобто згідно з правовою позицією Верховного Суду такі правові акти (як закони, так і підзаконні акти) НЕ МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИСЯ НАВІТЬ У ВИПАДКАХ, КОЛИ ВОНИ Є ФОРМАЛЬНО ЧИННИМИ, НЕЗАЛЕЖНО ВІД ТОГО, ЧИ ОСКАРЖУВАЛИСЬ такі акти (постанови від 12.03.2019 у справі №913/204/18, від 10.03.2020 у справі №160/1088/19). Аналогічна правова позиція була підтримана Великою Палатою ВС у постанові від 09.06.2022 у справі № 520/2098/19.
ДОДАТОК №5
ЩОДО НЕРУХОМОГО МАЙНА ІНШИХ СУБ’ЄКТІВ ДЕКЛАРУВАННЯ - АДВОКАТІВ ЧЛЕНІВ КДКА, ВКДКА ТА ЇХ РОДИН, ЯКЕ ПІДЛЯГАЄ МОНІТОРИНГУ ТА ВСТАНОВЛЕННЮ ОЗНАК НАБУТТЯ ЯК НЕОБҐРУНТОВАНИХ АКТИВІВ І ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ ЩОДО ЗВЕРНЕННЯ ДО СУДУ ЗАДЛЯ ЦИВІЛЬНОЇ КОНФІСКАЦІЇ З ПОЗОВОМ ПРО ВИЗНАННЯ НЕРУХОМИХ АКТИВІВ НЕОБҐРУНТОВАНИМИ ТА СТЯГНЕННЯ ЇХ В ДОХІД ДЕРЖАВИ ЗА СТАТТЕЮ 290 ЦПК УКРАЇНИ
- Щодо цивільної конфіскації у лідерів «медведчуківської» адвокатури: https://13istina66.blogspot.com/2024/02/blog-post.html
- 03.08.2023 року щодо суб’єкта декларування - адвоката, заслуженого юриста, професора Ужгородського національного університету та голови (2012-2022) «Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Закарпатської області» Петра Федоровича НЕМЕШ, отримавши з відкритих публічних державних джерел інформацію про можливу корупцію - Вадимом Хабібулліним офіційно та у порядку Закону України «Про запобігання корупції», як викривачем корупції за статтями 1 та 53 Закону України «Про запобігання корупції» - офіційно подано «Звернення щодо цивільної конфіскації за ст. 290 ЦПК України як необгрунтованого нерухомого майна суб’єкта декларування, набутого ним під час активної фази війни - 600 м2 приблизною вартістю $1 млн.: (https://drive.google.com/file/d/1oGyKgzaTxudfYmUX6JGgMesaUoNjS-WD/view?usp=sharing).
- 04.08.2023 року отримавши з відкритих публічних державних джерел інформацію про можливу корупцію - Вадимом Хабібулліним офіційно та у порядку Закону України «Про запобігання корупції», як викривачем корупції за статтями 1 та 53 Закону України «Про запобігання корупції» - офіційно подано «Звернення щодо цивільної конфіскації за ст. 290 ЦПК України як необгрунтованого нерухомого майна суб’єкта декларування - адвоката, голови «Вищої кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури» (ВКДКА) Сергія Валентиновича ВИЛКОВ та їх стягнення в дохід держави та про проведення моніторингу способу життя суб’єкта декларування та про вжиття заходів щодо виявлення інших необґрунтованих активів суб’єкта декларування та збір доказів їх необґрунтованості» 14арк (https://drive.google.com/file/d/1-GavZ2wkFHl-0YK4w4oghGTyZSOP9QfI/view?usp=sharing).
- 01.02.2024 року щодо суб’єкта декларування - адвоката, заслуженого юриста, професора Ужгородського національного університету та голови (2012-2022) «Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Закарпатської області» Петра Федоровича НЕМЕШ, отримавши з відкритих публічних державних джерел інформацію про можливу корупцію - Вадимом Хабібулліним офіційно та у порядку Закону України «Про запобігання корупції», як викривачем корупції за статтями 1 та 53 Закону України «Про запобігання корупції» - офіційно подано «Звернення щодо цивільної конфіскації за ст. 290 ЦПК України як необгрунтованого нерухомого майна суб’єкта декларування та його родини, 54арк: (https://drive.google.com/file/d/1UfmV1eggu_nlgeLf5wMwSqKEyrAZMYhD/view?usp=sharing).
- Щодо цивільної конфіскації (ст. 290 ЦПК) у інших лідерів «медведчуківської» адвокатури.
Коментарі
Дописати коментар