Стєбєлєв і недекларування житла за кордоном?
Стєбєлєв і недекларування житла за кордоном?
12.02.2024, № 1202 СТЄБЄЛЄВ / НЕДЕКЛАРУВАННЯ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ
Від: Громадянин України ХАБІБУЛЛІН ВАДИМ МОНЕВ’ЯРОВИЧ
12.02.2024 1202 СТЄБЄЛЄВ ДЕКЛАРАЦІЯ НЕДЕКЛАРУВАННЯ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ хабібуллін 9арк+33Дод.pdf: (https://drive.google.com/file/d/1O41EM5RclV5o6LJw3UhP4eUoXCATY2ez/view?usp=sharing)
Заява щодо проведення відносно СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ - СТЄБЄЛЄВ АНТОН МИХАЙЛОВИЧ - адвокат, секретар ДИСЦИПЛІНАРНОЇ ПАЛАТИ «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі - суб’єкт декларування) повної ПЕРЕВІРКИ ДЕКЛАРАЦІЇ та повного МОНІТОРИНГУ способу життя, з метою встановлення та підтвердження НЕДЕКЛАРУВАННЯ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ, а також проведення перевірки декларації та моніторингу відповідності рівня життя наявним у нього та членів сім’ї майну і одержаним ними доходам та встановлення НЕВІДПОВІДНОСТІ рівня життя вказаного суб’єкта декларування майну і доходам, задля виявлення ознак корупційного правопорушення, а також вирішення питання про притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності, виявлення ознак набуття необґрунтованих активів та цивільної КОНФІСКАЦІЇ за ст. 290 ЦПК України про визнання необґрунтованими активів (нерухомості) та їх стягнення в дохід держави, вжиття заходів щодо виявлення необґрунтованих активів та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості задля ВИЯВЛЕННЯ інших ознак корупційного правопорушення - фінансових, майнових махінацій, схем…
(підстави та обґрунтування з гіперпосиланнями - далі по тексту)
12.02.2024 року з Єдиного державного реєстру декларацій стало відомо, що вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ подав відповідні декларації за три роки:
По-перше, СЛІД ПРИВІТАТИ, що на відміну від керівництва ДИСЦИПЛІНАРНОЇ ПАЛАТИ «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (ДП КДКА) та «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (КДКА) та «ВИЩОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ» (ВКДКА) вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ подав відповідні декларації, але…
Але дякуючи тому ж керівництву ДИСЦИПЛІНАРНОЇ ПАЛАТИ «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» та «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» стало відомо, що начебто вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ тривалий час ВІДСУТНІЙ В УКРАЇНІ, а тому вбачається, що СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ МАВ ЗАДЕКЛАРУВАТИ ЖИТЛО ЗА КОРДОНОМ.
Тобто, нажаль, але ВБАЧАЄТЬСЯ, що в розділі 3 «ОБ'ЄКТИ НЕРУХОМОСТІ» ДЕКЛАРАЦІЇ за загальними правилами вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ НЕ ВІДОБРАЗИВ і НЕ ЗАДЕКЛАРУВАВ ЖИТЛО ЗА КОРДОНОМ.
+++ _______________________________ +++
12.02.2024, № 1202 СТЄБЄЛЄВ / НЕДЕКЛАРУВАННЯ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ
Кому: Національне агентство з питань запобігання корупції
Кому: Спеціалізована антикорупційна прокуратура
Кому: Національне антикорупційне бюро України
Кому: Офіс генерального прокурора
Кому: Державне бюро розслідувань
Кому: Національна поліція України
Кому: НААУ, РАУ до протиправного рішення №134, ДП КДКА Харківської області
Від: Громадянин України ХАБІБУЛЛІН ВАДИМ МОНЕВ’ЯРОВИЧ
Заява щодо проведення відносно СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ - СТЄБЄЛЄВ АНТОН МИХАЙЛОВИЧ - адвокат, секретар ДИСЦИПЛІНАРНОЇ ПАЛАТИ «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі - суб’єкт декларування) повної ПЕРЕВІРКИ ДЕКЛАРАЦІЇ та повного МОНІТОРИНГУ способу життя, з метою встановлення та підтвердження НЕДЕКЛАРУВАННЯ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ, а також проведення перевірки декларації та моніторингу відповідності рівня життя наявним у нього та членів сім’ї майну і одержаним ними доходам та встановлення НЕВІДПОВІДНОСТІ рівня життя вказаного суб’єкта декларування майну і доходам, задля виявлення ознак корупційного правопорушення, а також вирішення питання про притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності, виявлення ознак набуття необґрунтованих активів та цивільної КОНФІСКАЦІЇ за ст. 290 ЦПК України про визнання необґрунтованими активів (нерухомості) та їх стягнення в дохід держави, вжиття заходів щодо виявлення необґрунтованих активів та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості задля ВИЯВЛЕННЯ інших ознак корупційного правопорушення - фінансових, майнових махінацій, схем…
(підстави та обґрунтування з гіперпосиланнями - далі по тексту)
Високошановні та найповажніші!
31 січня 2024 року, завершилася кампанія ДЕКЛАРУВАННЯ за 2020, 2021, 2022, 2023 звітні періоди. Вона є особливою, оскільки ДЕКЛАРАНТУ - СУБ’ЄКТУ ДЕКЛАРУВАННЯ одночасно необхідно подати дві, три або чотири декларації.
Крім того, стало відомо про роз’яснення НАЗК - «ЧИ ТРЕБА ДЕКЛАРУВАТИ ЖИТЛО ЗА КОРДОНОМ?: Через повномасштабне вторгнення росії багато українців були змушені залишити територію України в пошуках безпечного місця. У зв'язку з цим у декларантів виникає питання: чи треба декларувати житло за кордоном? А якщо треба, то як? Закон України “Про запобігання корупції” зобов’язує відобразити в декларації відомості про об’єкти нерухомості, що належать суб’єкту декларування та членам його сім’ї на праві приватної власності або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування (п. 2 ч. 1 ст. 46 Закону). Звільнення від обов’язку декларувати житло за кордоном, яким українці користуються під час війни, Законом не передбачено. Звертаємо увагу, що в публічній частині Єдиного державного реєстру декларацій, не відображається конфіденційна інформація щодо місця розташування об’єкта нерухомого майна, крім країни. За яких умов житло за кордоном підлягає декларуванню? Його слід відобразити в розділі 3 «ОБ'ЄКТИ НЕРУХОМОСТІ» декларації за загальними правилами. Як це зробити і які документи варто зібрати, якщо ви користувались не своїм житлом? Якщо ви або члени вашої сім’ї проживали / проживаєте в квартирі / будинку, який вам не належить на праві власності, відображенню підлягають і відомості про власника такого об’єкта нерухомості.
12.02.2024 року з Єдиного державного реєстру декларацій стало відомо, що вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ подав відповідні декларації за три роки:
- суб’єкт декларування - СТЄБЄЛЄВ АНТОН МИХАЙЛОВИЧ - адвокат (https://erau.unba.org.ua/profile/11218), секретар ДИСЦИПЛІНАРНОЇ ПАЛАТИ «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»: https://advokat.org.ua/catalog/249-sekretar-discipl-narno-palati.html
- декларація за 2020 рік: https://public.nazk.gov.ua/documents/99611f26-0581-4c8f-b4ff-d82cd52a2130
- декларація за 2021 рік: https://public.nazk.gov.ua/documents/8171c5b8-4b73-4543-8220-47b3f6dea749
- декларація за 2022 рік: https://public.nazk.gov.ua/documents/b6789902-f38e-412b-9d9e-12f0633576f7
По-перше, СЛІД ПРИВІТАТИ, що на відміну від керівництва ДИСЦИПЛІНАРНОЇ ПАЛАТИ «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (ДП КДКА) та «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (КДКА) та «ВИЩОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ» (ВКДКА) вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ подав відповідні декларації, але…
Але дякуючи тому ж керівництву ДИСЦИПЛІНАРНОЇ ПАЛАТИ «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» та «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» стало відомо, що начебто вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ тривалий час ВІДСУТНІЙ В УКРАЇНІ, а тому вбачається, що СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ МАВ ЗАДЕКЛАРУВАТИ ЖИТЛО ЗА КОРДОНОМ.
Тобто, нажаль, але ВБАЧАЄТЬСЯ, що в розділі 3 «ОБ'ЄКТИ НЕРУХОМОСТІ» ДЕКЛАРАЦІЇ за загальними правилами вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ НЕ ВІДОБРАЗИВ і НЕ ЗАДЕКЛАРУВАВ ЖИТЛО ЗА КОРДОНОМ.
ЩОДО СУБ’ЄКТІВ ДЕКЛАРУВАННЯ - СУБ’ЄКТІВ ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ, ЯКИМИ Є ВСІ АДВОКАТИ КДКА (ГОЛОВА, ГОЛОВИ ПАЛАТ, ЧЛЕНИ), ВКДКА
Згідно діючого законодавства, наявної судової практики та правових висновків Великої палати Верховного Суду - ВСІ АДВОКАТИ-члени КДКА - і в тому числі голова «Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури» (КДКА) і голови КВАЛІФІКАЦІЙНИХ і ДИСЦИПЛІНАРНИХ палат і всі інші члени КДКА належать до суб’єктів декларування - суб’єктів подання ДЕКЛАРАЦІЙ. Згідно вимог Закону України «Про запобігання корупції», іншого законодавства України передбачено обов’язок подання ДЕКЛАРАЦІЙ до Єдиного державного реєстру декларацій в НАЗК. Згідно Закону України «Про запобігання корупції» та із врахуванням Постанови Великої палати Верховного Суду від 29.03.2018 року (справа №640/12325/15-ц), у якій сформульовано ПРАВОВИЙ ВИСНОВОК, що знайшов своє відображення й у постановах Верховного Суду від 29.08.2018 року (справа №804/11334/15) та від 17.09.2020 року (справа №1740/2484/18), за яким в тому числі КДКА (Кваліфікаційно-дисциплінарна комісія адвокатури) наділена «владними управлінськими повноваженнями», а також Постанови з Окремими думками суддів Великої палати Верховного Суду від 02.02.2023 року (справа N260/3380/21, пр11-133 апп22), Постанови Верховного Суду (КАС) від 15.03.2023 року (справа N 380/9317/21 пр. N К/990/31003/22) - ВСІ АДВОКАТИ - члени (голова і члени) таких комісій КДКА (Кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатур, голова КДКА, голова і члени КВАЛІФІКАЦІЙНИХ палат, голова і члени ДИСЦИПЛІНАРНИХ палат) відповідають ознакам, визначеним у п.п. «в» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону «Про запобігання корупції», оскільки відповідні комісії утворюються відповідно до Закону «Про адвокатуру...», тобто відповідно до «інших законів» (05.05.2023, Запит Вадима Хабібулліна щодо декларування всіх адвокатів КДКА (голови, голів палат і членів), ВКДКА «Про належність всіх членів (голови, голови палат і члени) Кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатури до суб’єктів декларування - суб’єктів подання декларацій», 96арк.: https://drive.google.com/file/d/1A7Dzm183BkQYYYAow6IC6KYVKKtcOz94/view?usp=share_link).
Тобто Верховний Суд в огляді судової практики Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду (актуальна практика), у питанні «Про належність членів кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатури (всіх членів КДКА) до суб’єктів декларування» ПОСТАВИВ КРАПКУ та зазначив: «Отже, положення статті 50 Закону №5076-VI у поєднанні з позицією Верховного Суду щодо правового статусу кваліфікаційно-дисциплінарних комісій адвокатури (КДКА) дають підстави стверджувати, що члени таких комісій (всі адвокати - члени КДКА) відповідають ознакам, визначеним у підпункті «в» пункту 2 частини першої статті 3 Закону № 1700-VII, оскільки відповідні комісії утворюються згідно із Законом України «Про адвокатуру», тобто відповідно до «інших законів» (Верховний Суд, декларування, 5арк.: https://drive.google.com/file/d/17Zpg9Tr7xUru517IvhPc2lfg1BBDdSx6/view?usp=sharing).
ЩОДО ДЕКЛАРУВАННЯ ЛІДЕРІВ «МЕДВЕДЧУКІВСЬКОЇ» АДВОКАТУРИ
Вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ є членом «Національної асоціації адвокатів України» (НААУ), а «верхівка адвокатури» на 3 рік терористичної ВІЙНИ - це:
- це Національна асоціація адвокатів України (НААУ), Рада адвокатів України (РАУ), екс-голова (2012-2022) НААУ РАУ громадянка ІЗОВІТОВА Л.П. та ДОТЕПЕР, завдяки її покровительству, нажаль, але керманичами і тіньовими господарями і покровителями адвокатури України - є так названі «адвокати України»: зрадник українського народу, кум і поплічник ІЗОВІТОВОЇ та президента країни-агресора терористичної росії путіна і агент ФСБ російської федерації - МЕДВЕДЧУК (ФСБ, свідоцтво адвоката України № 001) - ІЗОВІТОВА (свідоцтво адвоката України 003) - КІВАЛОВ (свідоцтво адвоката України 608) - ПОРТНОВ (свідоцтво адвоката України 340) - КУЗЬМІН (свідоцтво адвоката України 926) - МОНТЯН (свідоцтво адвоката України 793) - ЛАВРИНОВИЧ, КИВА (страчений) та інша «ПРОРОСІЙСЬКА АГЕНТУРА» у якої вбачається «РОСІЙСЬКИЙ СЛІД» (Вадим Хабібуллін і «проросійська агентура»: https://sites.google.com/view/istina999/проросійська-агентура?authuser=0).
30.01.2024 року стало відомо, що НЕПОВНОВАЖНІ, нелегітимні і недієздатні «Національна асоціація адвокатів України», «Рада адвокатів України», які є НЕПОВНОВАЖНИМИ, нелегітимними і недієздатними у зв’язку із закінченням у них повноважень ще 17.11.2022 року та відсутності у них інституціонального КОНТИНУЇТЕТУ, який не розпочався навіть за помилково ними застосованим рішенням-роз’ясненням Ради адвокатів України № 69 - прийняли і оприлюднили протиправне і злочинне рішення № 134 (https://unba.org.ua/assets/uploads/legislation/rishennya/2023-12-15-r-shennya-rau-134_65ae8e453554b.pdf?fbclid=IwAR0-Cl9rKNdc-JaPp4-mf8Blk-4vVDFajIY4pF8cy4QmGLlmKqcmdevt_oM_aem_AVa8c86oQxzozWg0zXr9nu_ZxwjIF5XYLGu31ag8iX6rlM5oDGQvcbrNU3-3JKWLL6c).
Цим ПРОТИПРАВНИМ і злочинним рішенням № 134 вбачається, що НЕПОВНОВАЖНА, нелегітимна екс-голова НААУ РАУ (2012-2022) громадянка ІЗОВІТОВА Л.П., інші члени РАУ без законного продовження повноважень в порядку закону, які навіть не можуть мати інституціональний КОНТИНУЇТЕТ, оскільки ІЗОВІТОВА Л.П. перебувала на посаді «більш двох строків підряд», що імперативно заборонено законом - є ПІДБУРЮВАЧЕМ і закликає і ПІДБУРЮЄ адвокатів України своїм начебто «обов’язковим рішенням» до вчинення кримінальних дій (кримінального злочину) – НЕ ПОДАВАТИ ДЕКЛАРАЦІЇ членами ВКДКА і КДКА до НАЗК, тобто вчиняє дії з ознаками ПІДБУРЮВАННЯ до вчинення суб’єктами декларування-адвокатами кримінального злочину за ознаками ч.4 ст.27, ч.2 ст.29, ст. 366-3 Кримінального кодексу України, тобто ПІДБУРЮВАННЯ до НЕПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ суб’єктами декларування-адвокатами, вчинення суб’єктами декларування - адвокатами кримінального злочину за ознаками ст. 366-3 Кримінального кодексу України з НЕПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ до НАЗК.
- 30.01.2024 року, Звернення голови «Фонду Святого Гавриїла Ургебадзе» Вадима Хабібулліна № 3001 зв фг / НААУ РАУ ІЗОВІТОВА - ПІДБУРЮВАННЯ «Щодо ПІДБУРЮВАННЯ суб’єктів декларування - адвокатів до вчинення злочинів з НЕПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ до НАЗК та врахування в ході здійснення оперативно-службової діяльності та у законотворчій діяльності у питаннях реформування адвокатури України та звільнення адвокатури від «проросійської агентури», у якої вбачається відкритий «російський слід», 21арк: (https://drive.google.com/file/d/1YskWOnO-sYitW1bdMqdAXJ_NiXiegezH/view?usp=sharing).
Щодо відсутності повноважень та КОНТИНУЇТЕТУ у Національної асоціації адвокатів України ПРОШУ ПРИЙНЯТИ ДО УВАГИ, що з 17.11.2022 року вже майже другий рік у Національної асоціації адвокатів України (НААУ), Ради адвокатів України (РАУ) повністю ВІДСУТНІ ПОВНОВАЖЕННЯ та відсутній інституціональний КОНТИНУЇТЕТ, який не розпочався, оскільки органи адвокатського самоврядування обрані були у 2017 році тільки на 5 років до 17.11.2022 року. В тому числі відсутні імперативні повноваження у екс-голови НААУ РАУ (2012-2022) Лідії ІЗОВІТОВОЇ та екс-заступника Валентина ГВОЗДІЯ та багато інших керівників регіональних органів адвокатського самоврядування, оскільки законодавча заборона перебування на посадах «більше двох строків підряд» є імперативна законодавча норма і не можуть бути продовжені імперативні повноваження на посаді «більше двох строків підряд». Тобто, не можуть бути штучно продовжені ані будь-якими рішеннями, ані навіть іституціональним КОНТИНУЇТЕТОМ, який помилково органами адвокатського самоврядування застосований, але не розпочався. Тобто, у питаннях «двох строків підряд» - КОНТИНУЇТЕТ взагалі не може бути застосований бо норма в законі про «два строки підряд» є імперативною.
- 21.08.2023 року, Звернення голови «Фонду Святого Гавриїла Ургебадзе» Вадима Хабібулліна до ВЕРХОВНОГО СУДУ ТА АПЕЛЯЦІЙНИХ СУДІВ «Щодо окремих питань відсутності з 17.11.2022 року інституціонального КОНТИНУЇТЕТУ у всіх органів адвокатського самоврядування», про недієздатність юридичної особи «Національна асоціація адвокатів України» (НААУ), «Рада адвокатів України» (РАУ), оскільки строк їх повноважень, як і інших майже всіх органів адвокатського самоврядування та їх керівників і членів і в регіонах України закінчився 17.11.2022, а у деяких раніше: (https://drive.google.com/file/d/1zxC83eZOwkZ3ls14ocnbcd6IjmpU-KyZ/view?usp=sharing).
- 06.09.2023 року Звернення голови «Фонду Святого Гавриїла Ургебадзе» Вадима Хабібулліна до ПРЕЗИДЕНТА, СБУ ТА ВСІХ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ «Щодо окремих питань відсутності повноважень та інституціонального КОНТИНУЇТЕТУ з 17.11.2022 року у всіх органів адвокатського самоврядування в Україні», про недієздатність юридичної особи «Національна асоціація адвокатів України» (НААУ), «Рада адвокатів України» (РАУ), оскільки строк їх повноважень, як і інших майже всіх органів адвокатського самоврядування та їх керівників і членів і в регіонах України закінчився 17.11.2022, а у деяких раніше. (https://drive.google.com/file/d/1L7ZOAYEuQQywzBOsNmiQxT8wDjsydDid/view?usp=sharing).
В продовження резонансної теми щодо ДЕКЛАРАЦІЙ, ДЕКЛАРУВАННЯ і цивільної КОНФІСКАЦІЇ у лідерів «медведчуківської» адвокатури:
- Цивільна конфіскація у лідерів «медведчуківської» адвокатури: https://13istina66.blogspot.com/2024/02/blog-post.html
- Голова ВКДКА Вилков і конфіскація: https://13istina66.blogspot.com/2024/02/blog-post_5.html
- Голова КДКА Немеш і конфіскація: https://13istina66.blogspot.com/2024/02/blog-post_0.html
- Всі голови КДКА, всі голови Кваліфікаційних та Дисциплінарних палат адвокатур всіх регіонів України - щодо притягення до адміністративної (ст. 172-6 КУпАП) та кримінальної (ст. 366-3 ККУ) відповідальності за неподання до 31.01.2024 року декларацій за 2020, 2021, 2022, 2023 роки суб’єктами декларування - адвокатами, проведення повної перевірки та моніторингу способу життя, з метою встановлення невідповідності рівня життя наявним у них та членів сім’ї майну і одержаним ними доходам, виявлення ознак набуття необґрунтованих активів та цивільна конфіскація - пред’явлення позову за ст. 290 ЦПК України про визнання необґрунтованими активів (нерухомості), в тому числі, щодо набутих під час війни та їх стягнення в дохід держави, задля виявлення інших ознак корупційного правопорушення або такого, що, пов’язане з корупцією - фінансових та майнових махінацій, схем, тощо: (Блог Вадима Хабібулліна: https://13istina66.blogspot.com).
ЩОДО ВНУТРІШНЬОГО ФРОНТУ - ВНУТРІШНІХ ЗАГАРБНИКІВ
24 лютого 2022 країна агресор терористична росія віроломно розпочала війну проти України. Видима війна йде на 2 фронти: перший зовнішній фронт - зовнішні загарбники - країна-агресор терористична росія і ДРУГИЙ ВНУТРІШНІЙ ФРОНТ - ВНУТРІШНІ ЗАГАРБНИКИ - КОРУПЦІЯ, МАРОДЕРИ, олігархи, мафія, клани, відкриті, латентні особи наближені чи агенти спецслужб росії, колаборантів зрадників України, мародери та «проросійська агентура» у владі, політиці, правоохоронних органах, суді, АДВОКАТУРІ, в бізнесі та науковій сфері, у яких відкрито (латентно) вбачається «російський слід» та яких виявлятимемо задля захисту національної безпеки.
ЩОДО КОРУПЦІЇ, ЯКА Є ОДНІЄЮ З ОСНОВНИХ ЗАГРОЗ НАЦБЕЗПЕЦІ
Як зазначалося Президентом: корупція є однією з основних загроз національній безпеці, оскільки підриває фінансову систему, довіру населення до держави, а також спроможність захищати національні інтереси через використання посади для власного збагачення. Сучасний стан розвитку системної корупції в Україні потребує докорінних змін в організації протидії корупції. Тому в рамках впровадження Стратегічного бачення розвитку України "Стратегія сталого розвитку України" створено нову правоохоронну модель боротьби з корупцією у вигляді НАЗК, САП, НАБУ, тощо, а також прийнято низку законів, що створюють базу для запобігання та ефективної боротьби з корупцією. Першим кроком нової України у боротьбі з корупцією стало прийняття ряду антикорупційних законів. Серед них і Закон «Про запобігання корупції», який передбачає реформування системи протидії корупції у відповідності до міжнародних стандартів та практик іноземних держав. Зокрема, продовжується формування та реалізація державної антикорупційної політики, в тому числі - вільний антикорупційний доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Місія НАЗК – будувати доброчесну владу та справедливе суспільство. Декларування публічних службовців є вагомих інструментів для її досягнення.
Згідно ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» ВИКРИВАЧ КОРУПЦІЇ - це фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, ПОВІДОМИЛА про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону. Згідно Розділу VIII «Державний захист викривачів корупції» передбачено права, свободи та гарантії державного захисту ВИКРИВАЧА КОРУПЦІЇ та згідно зі ст. 53 Закону - ВИКРИВАЧІ КОРУПЦІЇ, близькі особи ВИКРИВАЧА КОРУПЦІЇ перебувають ПІД ЗАХИСТОМ ДЕРЖАВИ. Згідно ст. 53-3 (Права та гарантії захисту викривача корупції) - права ВИКРИВАЧА КОРУПЦІЇ виникають З МОМЕНТУ ПОВІДОМЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону. Згідно ст. 53-4 Закону щодо захисту в тому числі трудових, соціальних прав - викривача корупції НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИТЯГНУТО до юридичної, дисциплінарної відповідальності, тощо.
Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) під час проведення МОНІТОРИНГУ способу життя встановлює ознаки набуття необґрунтованих активів.
Матеріали МОНІТОРИНГУ способу життя скеровуються до СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПРОКУРАТУРИ (САП) для вирішення питання щодо цивільної конфіскації та звернення до суду за ст. 290 ЦПК України з позовом про визнання активів необґрунтованими та стягнення їх в дохід держави. Згідно ст. 290 ЦПК України - цивільна КОНФІСКАЦІЯ: «Пред’явлення позову про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави» - позов про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави подається та представництво держави в суді здійснюється прокурором Спеціалізованої антикорупційної прокуратури. В тому числі позов про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави подається і до інших фізичних чи юридичних осіб, членів родини суб’єкта декларування, якщо є (виявлена) різниця між вартістю необґрунтованих активів та законними доходами. За ч.5 ст. 290 ЦПК України - Національне антикорупційне бюро України та Спеціалізована антикорупційна прокуратура, а у визначених законом випадках - Державне бюро розслідувань та Офіс генерального прокурора - вживають заходів щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості.
ВРАХОВУЮЧИ НАВЕДЕНЕ, ПРОШУ:
- прошу НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ (НАЗК) - у порядку антикорупційного законодавства та на підставі виявленої інформації і згідно Закону «Про запобігання корупції» провести ПЕРЕВІРКУ ДЕКЛАРАЦІЇ та МОНІТОРИНГ способу життя СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ - суб’єкта декларування - СТЄБЄЛЄВ Антон Михайлович - адвокат, секретар ДИСЦИПЛІНАРНОЇ ПАЛАТИ «КВАЛІФІКАЦІЙНО-ДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМІСІЇ АДВОКАТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», з метою встановлення та ПІДТВЕРДЖЕННЯ НЕДЕКЛАРУВАННЯ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ, а також провести ПЕРЕВІРКУ ДЕКЛАРАЦІЇ та МОНІТОРИНГ відповідності рівня життя наявним у нього та членів сім’ї майну і одержаним ними доходам та встановлення НЕВІДПОВІДНОСТІ рівня життя вказаного суб’єкта декларування майну і доходам, задля виявлення ознак корупційного правопорушення, а також вирішити питання про наявність підстав до притягнення до АДМІНІСТРАТИВНОЇ та КРИМІНАЛЬНОЇ відповідальності.
- прошу СПЕЦІАЛІЗОВАНУ АНТИКОРУПЦІЙНУ ПРОКУРАТУРУ - у порядку статті 290 ЦПК України вирішити питання щодо цивільної КОНФІСКАЦІЇ та пред’явити позов про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави щодо набутих активів вказаного вище СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ, в тому числі і до інших ВИЯВЛЕНИХ фізичних чи юридичних осіб, членів родини, якщо виявлена різниця між вартістю необґрунтованих активів та їх законних доходів.
- прошу НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ - у порядку ч.5 ст. 290 ЦПК України вжити заходів щодо ВИЯВЛЕННЯ необґрунтованих активів та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості щодо набутих активів вказаного вище СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ, в тому числі і щодо інших ВИЯВЛЕНИХ фізичних чи юридичних осіб, членів родини.
- прошу ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ - у порядку ч.5 ст. 290 ЦПК України вжити заходів щодо ВИЯВЛЕННЯ необґрунтованих активів та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості щодо набутих активів вказаного вище СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ, в тому числі і щодо інших ВИЯВЛЕНИХ фізичних чи юридичних осіб, членів родини.
- прошу ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА - у порядку ч.5 ст. 290 ЦПК України вжити заходів щодо ВИЯВЛЕННЯ необґрунтованих активів та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості щодо набутих активів вказаного вище СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ, в тому числі і щодо інших виявлених фізичних чи юридичних осіб, членів родини.
- прошу високошановних адресатів вказану заяву РОЗГЛЯДАТИ з урахуванням не стільки порушеного права Вадима Хабібулліна, тобто не стільки приватного інтересу Вадима Хабібулліна, а необхідності ДЕРЖАВНОГО ЗАХИСТУ ПУБЛІЧНОГО (СУСПІЛЬНОГО) ІНТЕРЕСУ та дотримання Конституції і законів, за належної правової процедури, з виключенням класичного «зловживання правом» правоохоронними органами та органами адвокатського самоврядування та із застосуванням принципу верховенства права з урахуванням Європейської Конвенції та судової практики Європейського суду і статті 62 Конституції України.
- прошу * ЗАРЕЄСТРУВАТИ та * ПІДТВЕРДИТИ отримання та * ПРИЄДНАТИ до наявних у вас матеріалів та * результати розгляду - ВІДПОВІДЬ НАДАЙТЕ будь-ласка будь-яким зручним для Вас способом - на вказані вище: (1) е-пошту та (2) лист на Укрпошту і в (3) будь-який месенджер із ОБОВ’ЯЗКОВИМ ПОСИЛАННЯМ на вказаний * НОМЕР та * ДАТУ для ІДЕНТИФІКАЦІЇ та задля уникнення будь-якого незаконного (корупційного) впливу, втручання та безпеки - направляється офіційно, електронно, оприлюднюється, тощо.
Наперед ВДЯЧНИЙ Вам, Вашим співробітникам!
БЛАГОСЛОВИ Україну і ПМЛЙ ГСПД ВСВШН!
Слава БОГУ! Слава УКРАЇНІ/Народу! Слава ЗСУ!
З повагою і сподіванням на належне реагування, всебічний, повний і справедливий та неупереджений, об’єктивний, законний, обґрунтований розгляд та увагу,
ВАДИМ ХАБІБУЛЛІН
Коментарі
Дописати коментар