Гвоздій і недекларування житла за кордоном?

 



Гвоздій і недекларування житла за кордоном?



 

08.02.2024, № 08.02 ГВОЗДІЙ / ДЕКЛАРАЦІЯ / НЕДЕКЛАРУВАННЯ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ



Кому: Національне агентство з питань запобігання корупції 

Кому: Кабінет Міністрів України 

Кому: Спеціалізована антикорупційна прокуратура 

Кому: Національне антикорупційне бюро України 

Кому: Офіс генерального прокурора 

Кому: Державне бюро розслідувань 

Кому: Національна поліція України

Кому: Департаменти Служби безпеки України із захисту національної державності, енергетичної безпеки та протидії системним загрозам управлінню державою, контррозвідки)

Кому: ПАТ «УКРГІДРОЕНЕРГО»

Кому: НААУ, РАУ до протиправного рішення №134


Від: Громадянин України ХАБІБУЛЛІН ВАДИМ МОНЕВ’ЯРОВИЧ


Заява щодо проведення відносно вказаного СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ - голови Наглядової ради ДЕРЖАВНОГО «УКРГІДРОЕНЕРГО» - Валентина Анатолійовича ГВОЗДІЙ (далі - суб’єкт декларування) повної ПЕРЕВІРКИ ДЕКЛАРАЦІЇ та повного МОНІТОРИНГУ способу життя, з метою встановлення та підтвердження НЕДЕКЛАРУВАННЯ ГВОЗДІЄМ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ, оскільки згідно медіа - «Гвоздій з «Укргідроенерго» під час війни ПРОВІВ ЗА КОРДОНОМ 13 місяців», а також проведення перевірки декларації та моніторингу відповідності рівня життя наявним у нього та членів сім’ї майну і одержаним ними доходам та встановлення невідповідності рівня життя вказаного суб’єкта декларування майну і доходам, задля виявлення ознак корупційного правопорушення, а також вирішення питання про притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності, відсторонення ГВОЗДІЯ від здійснення повноважень та НЕ ПРИЙНЯТТЯ ПОВТОРНОГО РІШЕННЯ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ членом Наглядової ради ДЕРЖПІДПРИЄМСТВА, оскільки ГВОЗДІЙ призначений був тільки до 15.07.2023 року, виявлення ознак набуття необґрунтованих активів та цивільної конфіскації за ст. 290 ЦПК України про визнання необґрунтованими активів (нерухомості) та їх стягнення в дохід держави, вжиття заходів щодо виявлення необґрунтованих активів та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості задля ВИЯВЛЕННЯ інших ознак корупційного правопорушення - фінансових, майнових махінацій, схем…









13арк+24Дод: (https://drive.google.com/file/d/1qL-ugn7IddZ7-NrWcNLNV98DseIiENDB/view?usp=sharing



08.02.2024, Урядовий центр, Заява щодо проведення відносно СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ - голови Наглядової ради ДЕРЖАВНОГО #УКРГІДРОЕНЕРГО - Валентина #ГВОЗДІЙ перевірки ДЕКЛАРАЦІЇ та #МОНІТОРИНГ способу життя, з метою встановлення та підтвердження НЕДЕКЛАРУВАННЯ ГВОЗДІЄМ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ: https://ukc.gov.ua/backend/uploads/documents/ktKk/bA2e/ktKkbA2ehyfc1jTI3mTZ_6DqlQS7SOml/08.02.2024%2008.02%20ГВОЗДІЙ%20ДЕКЛАРАЦІЯ%20НЕДЕКЛАРУВАННЯ%20ЖИТЛА%20ЗА%20КОРДОНОМ%20хабібуллін%2013арк%2B24Дод.pdf 



(підстави та обґрунтування з гіперпосиланнями - далі по тексту)


Високошановні та найповажніші! 


31 січня 2024 року, завершилася кампанія ДЕКЛАРУВАННЯ за 2020, 2021, 2022, 2023 звітні періоди. Вона є особливою, оскільки ДЕКЛАРАНТУ - СУБ’ЄКТУ ДЕКЛАРУВАННЯ одночасно необхідно подати дві, три або чотири декларації. 


Крім того, стало відомо про роз’яснення НАЗК - «ЧИ ТРЕБА ДЕКЛАРУВАТИ ЖИТЛО ЗА КОРДОНОМ?: Через повномасштабне вторгнення росії багато українців були змушені залишити територію України в пошуках безпечного місця. У зв'язку з цим у декларантів виникає питання: чи треба декларувати житло за кордоном? А якщо треба, то як? Закон України “Про запобігання корупції” зобов’язує відобразити в декларації відомості про об’єкти нерухомості, що належать суб’єкту декларування та членам його сім’ї на праві приватної власності або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування (п. 2 ч. 1 ст. 46 Закону). Звільнення від обов’язку декларувати житло за кордоном, яким українці користуються під час війни, Законом не передбачено. Звертаємо увагу, що в публічній частині Єдиного державного реєстру декларацій, не відображається конфіденційна інформація щодо місця розташування об’єкта нерухомого майна, крім країни. За яких умов житло за кордоном підлягає декларуванню? Його слід відобразити в розділі 3 «ОБ'ЄКТИ НЕРУХОМОСТІ» ДЕКЛАРАЦІЇ за загальними правилами. Як це зробити і які документи варто зібрати, якщо ви користувались не своїм житлом? Якщо ви або члени вашої сім’ї проживали / проживаєте в квартирі / будинку, який вам не належить на праві власності, відображенню підлягають, серед інших, і відомості про власника такого об’єкта нерухомості. 


08.02.2024 року з Єдиного державного реєстру декларацій стало відомо, що вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ, суб’єкт декларування - голова НАГЛЯДОВОЇ РАДИ ПАТ «УКРГІДРОЕНЕРГО" - ГВОЗДІЙ ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ в останній день 31 січня, вночі, майже в останню хвилину ПОДАВ ДЕКЛАРАЦІЮ (31.01.2024 о 23:4 6) до Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) (Декларація ГВОЗДІЯ: https://public.nazk.gov.ua/documents/39d36231-9212-48ff-bfe8-2fe669951c22).


Тобто, стало відомо і вбачається, що в розділі 3 «ОБ'ЄКТИ НЕРУХОМОСТІ» ДЕКЛАРАЦІЇ за загальними правилами вказаний суб’єкт декларування НЕ ВІДОБРАЗИВ і НЕ ЗАДЕКЛАРУВАВ ЖИТЛО ЗА КОРДОНОМ, оскільки за повідомленням (на дату подання цієї заяви відсутні відомості про підтвердження чи спростування) АНТИКОРУПЦІЙНИХ МЕДІА: 


  • «ГВОЗДІЙ З «УКРГІДРОЕНЕРГО» ПІД ЧАС ВІЙНИ ПРОВІВ ЗА КОРДОНОМ 13 МІСЯЦІВ». 


Амстердам, Берлін, Відень, Мілан, Париж (Японія, тощо) – ось лише невеликий перелік міст, які «відвідав» голова Наглядової ради «Укргідроенерго» Валентин ГВОЗДІЙ. І все це – на тлі ВІЙНИ в Україні»: (https://kp.ua/ua/politics/a673603-hvozdij-z-ukrhidroenerho-pid-chas-vijni-proviv-za-kordonom-13-misjatsiv-otrimujuchi-miljonnu-zarplatnju-zhurnalisti?fbclid=IwAR2YgUbbE0oeFU6gBdFx0test4J7tENnxSuUpk_TNu33Q_XaB73lqIS2H6Y_aem_ARFVHrO8OqvLaxa4Ck5-Em9RK0NGKurzQWSWnS0bJhwGpjismbImhM2Xdh0pUedpTRc).


  • Відео: Адвокат Валентин ГВОЗДІЙ: Співпраця з рф, мільйонні статки та “чорна” репутація? | Bavovna UA (https://youtu.be/oYUF74RpVsw).


15.07.2022 року, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 696-р «Деякі питання наглядової ради УКРГІДРОЕНЕРГО (код 20588716)» громадянина ГВОЗДІЙ Валентина Анатолійовича призначено членом наглядової ради на 1 рік до 15.07.2023 (https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-nahliadovoi-rady-pryvatnoho-aktsionernoho-tovarystva-t150722). «УКРГІДРОЕНЕРГО» (код 20588716) - це компанія, єдиним акціонером якої є ДЕРЖАВА, покликана забезпечити енергетичну безпеку. 


17.07.2019 року, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.07.2019 № 544-р «Деякі питання наглядової ради “УКРГІДРОЕНЕРГО” (https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-naglyadovoyi-radi-privatnogo-akcionernogo-tovaristva-t170719) та Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 696-р «Деякі питання наглядової ради “УКРГІДРОЕНЕРГО” (https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-nahliadovoi-rady-pryvatnoho-aktsionernoho-tovarystva-t150722) - КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ призначив членом наглядової ради “УКРГІДРОЕНЕРГО” Валентина Анатолійовича ГВОЗДІЙ до 15.07.2023. З 15.07.2023 Кабміном рішення про призначення не приймалися. 



ГВОЗДІЙ і ПРОРОСІЙСЬКА «ВЕРХІВКИ АДВОКАТУРИ»


Додатково слід зазначити, що вказаний СУБ’ЄКТ ДЕКЛАРУВАННЯ, суб’єкт декларування - голова НАГЛЯДОВОЇ РАДИ ПАТ «УКРГІДРОЕНЕРГО" - ГВОЗДІЙ ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ дотепер належить до «ВЕРХІВКИ АДВОКАТУРИ» України і є екс-заступником (2012-2022) голови «Національної асоціації адвокатів України» (НААУ), «Ради адвокатів України» (РАУ), а «ВЕРХІВКА АДВОКАТУРИ» України на 3 рік терористичної ВІЙНИ - це:


  • це Національна асоціація адвокатів України (НААУ), Рада адвокатів України (РАУ), екс-голова (2012-2022) НААУ РАУ громадянка ІЗОВІТОВА Л.П. та ДОТЕПЕР, завдяки її покровительству, нажаль, але керманичами і тіньовими господарями і покровителями адвокатури України - є так названі «адвокати України»: зрадник українського народу, кум і поплічник ІЗОВІТОВОЇ та президента країни-агресора терористичної росії путіна і агент ФСБ російської федерації - МЕДВЕДЧУК (ФСБ, свідоцтво адвоката  України № 001) - ІЗОВІТОВА (свідоцтво адвоката України 003) - КІВАЛОВ (свідоцтво адвоката України 608) - ПОРТНОВ (свідоцтво адвоката України 340) - КУЗЬМІН (свідоцтво адвоката України 926) - МОНТЯН (свідоцтво адвоката України 793) - ЛАВРИНОВИЧ, КИВА (страчений) та інша «ПРОРОСІЙСЬКА АГЕНТУРА» у якої вбачається «РОСІЙСЬКИЙ СЛІД» (Вадим Хабібуллін і «проросійська агентура»: https://sites.google.com/view/istina999/проросійська-агентура?authuser=0).


30.01.2024 року стало відомо, що неповноважні, нелегітимні і недієздатні «Національна асоціація адвокатів України», «Рада адвокатів України», які є неповноважними, нелегітимними і недієздатними у зв’язку із закінченням у них повноважень ще 17.11.2022 року та відсутності у них інституціонального континуїтету, який не розпочався навіть за помилково ними застосованим рішенням-роз’ясненням Ради адвокатів України № 69 - прийняли і оприлюднили протиправне і злочинне рішення № 134 (https://unba.org.ua/assets/uploads/legislation/rishennya/2023-12-15-r-shennya-rau-134_65ae8e453554b.pdf?fbclid=IwAR0-Cl9rKNdc-JaPp4-mf8Blk-4vVDFajIY4pF8cy4QmGLlmKqcmdevt_oM_aem_AVa8c86oQxzozWg0zXr9nu_ZxwjIF5XYLGu31ag8iX6rlM5oDGQvcbrNU3-3JKWLL6c). 


Цим протиправним і злочинним рішенням № 134 вбачається, що неповноважна, нелегітимна екс-голова НААУ РАУ (2012-2022) громадянка ІЗОВІТОВА Л.П., інші члени РАУ без законного продовження повноважень в порядку закону, які навіть не можуть мати інституціональний КОНТИНУЇТЕТ, оскільки ІЗОВІТОВА Л.П. перебувала на посаді «більш двох строків підряд», що імперативно заборонено законом - є ПІДБУРЮВАЧЕМ і закликає і ПІДБУРЮЄ адвокатів України своїм начебто «обов’язковим рішенням» до вчинення кримінальних дій (кримінального злочину) – НЕ ПОДАВАТИ ДЕКЛАРАЦІЇ членами ВКДКА і КДКА до НАЗК, тобто вчиняє дії з ознаками ПІДБУРЮВАННЯ до вчинення суб’єктами декларування-адвокатами кримінального злочину за ознаками ч.4 ст.27, ч.2 ст.29, ст. 366-3 Кримінального кодексу України, тобто ПІДБУРЮВАННЯ до НЕПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ суб’єктами декларування-адвокатами, вчинення суб’єктами декларування - адвокатами кримінального злочину за ознаками ст. 366-3 Кримінального кодексу України з НЕПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ до НАЗК.


  • 30.01.2024 року, Звернення голови «Фонду Святого Гавриїла Ургебадзе» Вадима Хабібулліна № 3001 зв фг / НААУ РАУ ІЗОВІТОВА - ПІДБУРЮВАННЯ «Щодо ПІДБУРЮВАННЯ суб’єктів декларування - адвокатів до вчинення злочинів з НЕПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ до НАЗК та врахування в ході здійснення оперативно-службової діяльності та у законотворчій діяльності у питаннях реформування адвокатури України та звільнення адвокатури від «проросійської агентури», у якої вбачається відкритий «російський слід», 21арк: (https://drive.google.com/file/d/1YskWOnO-sYitW1bdMqdAXJ_NiXiegezH/view?usp=sharing).


Щодо відсутності повноважень та КОНТИНУЇТЕТУ у Національної асоціації адвокатів України ПРОШУ ПРИЙНЯТИ ДО УВАГИ, що з 17.11.2022 року вже майже другий рік у Національної асоціації адвокатів України (НААУ), Ради адвокатів України (РАУ) повністю відсутні повноваження та відсутній інституціональний континуїтет, який не розпочався, оскільки органи адвокатського самоврядування обрані були у 2017 році тільки на 5 років до 17.11.2022 року. В тому числі відсутні імперативні повноваження у екс-голови НААУ РАУ (2012-2022) Лідії ІЗОВІТОВОЇ та екс-заступника Валентина ГВОЗДІЯ та багато інших керівників регіональних органів адвокатського самоврядування, оскільки законодавча заборона перебування на посадах «більше двох строків підряд» є імперативна законодавча норма і не можуть бути продовжені імперативні повноваження на посаді «більше двох строків підряд». 


Не можуть бути штучно продовжені ані будь-якими рішеннями, ані навіть іституціональним КОНТИНУЇТЕТОМ, який помилково органами адвокатського самоврядування застосований, але не розпочався. Тобто, у питаннях «двох строків підряд» - КОНТИНУЇТЕТ взагалі не може бути застосований бо норма в законі про «два строки підряд» є імперативною. 


  • 21.08.2023 року, Звернення голови «Фонду Святого Гавриїла Ургебадзе» Вадима Хабібулліна до ВЕРХОВНОГО СУДУ ТА АПЕЛЯЦІЙНИХ СУДІВ «Щодо окремих питань відсутності з 17.11.2022 року інституціонального КОНТИНУЇТЕТУ у всіх органів адвокатського самоврядування», про недієздатність юридичної особи «Національна асоціація адвокатів України» (НААУ), «Рада адвокатів України» (РАУ), оскільки строк їх повноважень, як і інших майже всіх органів адвокатського самоврядування та їх керівників і членів і в регіонах України закінчився 17.11.2022, а у деяких раніше: (https://drive.google.com/file/d/1zxC83eZOwkZ3ls14ocnbcd6IjmpU-KyZ/view?usp=sharing). 


  • 06.09.2023 року Звернення голови «Фонду Святого Гавриїла Ургебадзе» Вадима Хабібулліна до ПРЕЗИДЕНТА, СБУ ТА ВСІХ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ «Щодо окремих питань відсутності повноважень та інституціонального КОНТИНУЇТЕТУ з 17.11.2022 року у всіх органів адвокатського самоврядування в Україні», про недієздатність юридичної особи «Національна асоціація адвокатів України» (НААУ), «Рада адвокатів України» (РАУ), оскільки строк їх повноважень, як і інших майже всіх органів адвокатського самоврядування та їх керівників і членів і в регіонах України закінчився 17.11.2022, а у деяких раніше. (https://drive.google.com/file/d/1L7ZOAYEuQQywzBOsNmiQxT8wDjsydDid/view?usp=sharing).



ДЕКЛАРУВАННЯ ЛІДЕРІВ «МЕДВЕДЧУКІВСЬКОЇ» АДВОКАТУРИ: 


В продовження резонансної теми щодо декларацій, декларування і цивільної конфіскації у лідерів «медведчуківської» адвокатури: 


  • Цивільна конфіскація у лідерів «медведчуківської» адвокатури: https://13istina66.blogspot.com/2024/02/blog-post.html 
  • Голова ВКДКА Вилков і конфіскація: https://13istina66.blogspot.com/2024/02/blog-post_5.html 
  • Голова КДКА Немеш і конфіскація: https://13istina66.blogspot.com/2024/02/blog-post_0.html 
  • Всі голови КДКА, всі голови Кваліфікаційних та Дисциплінарних палат адвокатур всіх регіонів України - щодо притягення до адміністративної (ст. 172-6 КУпАП) та кримінальної (ст. 366-3 ККУ) відповідальності за неподання до 31.01.2024 року декларацій за 2020, 2021, 2022, 2023 роки суб’єктами декларування - адвокатами, проведення повної перевірки та моніторингу способу життя, з метою встановлення невідповідності рівня життя наявним у них та членів сім’ї майну і одержаним ними доходам, виявлення ознак набуття необґрунтованих активів та цивільна конфіскація - пред’явлення позову за ст. 290 ЦПК України про визнання необґрунтованими активів (нерухомості), в тому числі, щодо набутих під час війни та їх стягнення в дохід держави, задля виявлення інших ознак корупційного правопорушення або такого, що, пов’язане з корупцією - фінансових та майнових махінацій, схем, тощо: (Блог Вадима Хабібулліна: https://13istina66.blogspot.com).



ЩОДО ВНУТРІШНЬОГО ФРОНТУ - ВНУТРІШНІХ ЗАГАРБНИКІВ


24 лютого 2022 країна агресор терористична росія віроломно розпочала війну проти України. Видима війна йде на 2 фронти: перший зовнішній фронт - зовнішні загарбники - країна-агресор терористична росія і ДРУГИЙ ВНУТРІШНІЙ ФРОНТ - ВНУТРІШНІ ЗАГАРБНИКИ - КОРУПЦІЯ, МАРОДЕРИ, олігархи, мафія, клани, відкриті, латентні особи наближені чи агенти спецслужб росії, колаборантів зрадників України, мародери та «проросійська агентура» у владі, політиці, правоохоронних органах, суді, АДВОКАТУРІ, в бізнесі та науковій сфері, у яких відкрито (латентно) вбачається «російський слід» та яких виявлятимемо задля захисту національної безпеки. 


ЩОДО КОРУПЦІЇ, ЯКА Є ОДНІЄЮ З ОСНОВНИХ ЗАГРОЗ НАЦБЕЗПЕЦІ


Як зазначалося Президентом: корупція є однією з основних загроз національній безпеці, оскільки підриває фінансову систему, довіру населення до держави, а також спроможність захищати національні інтереси через використання посади для власного збагачення. Сучасний стан розвитку системної корупції в Україні потребує докорінних змін в організації протидії корупції. Тому в рамках впровадження Стратегічного бачення розвитку України "Стратегія сталого розвитку України" створено нову правоохоронну модель боротьби з корупцією у вигляді НАЗК, САП, НАБУ, тощо, а також прийнято низку законів, що створюють базу для запобігання та ефективної боротьби з корупцією. Першим кроком нової України у боротьбі з корупцією стало прийняття ряду антикорупційних законів. Серед них і Закон «Про запобігання корупції», який передбачає реформування системи протидії корупції у відповідності до міжнародних стандартів та практик іноземних держав. Зокрема, продовжується формування та реалізація державної антикорупційної політики, в тому числі - вільний антикорупційний доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 


Місія НАЗК – будувати доброчесну владу та справедливе суспільство. Декларування публічних службовців є вагомих інструментів для її досягнення.


Згідно ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» ВИКРИВАЧ КОРУПЦІЇ - це фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, ПОВІДОМИЛА про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону. Згідно Розділу VIII «Державний захист викривачів корупції» передбачено права, свободи та гарантії державного захисту ВИКРИВАЧА КОРУПЦІЇ та згідно зі ст. 53 Закону - ВИКРИВАЧІ КОРУПЦІЇ, близькі особи ВИКРИВАЧА КОРУПЦІЇ перебувають ПІД ЗАХИСТОМ ДЕРЖАВИ. Згідно ст. 53-3 (Права та гарантії захисту викривача корупції) - права ВИКРИВАЧА КОРУПЦІЇ виникають З МОМЕНТУ ПОВІДОМЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону. Згідно ст. 53-4 Закону щодо захисту в тому числі трудових, соціальних прав - викривача корупції НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИТЯГНУТО до юридичної, дисциплінарної відповідальності, тощо. 


Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) під час проведення МОНІТОРИНГУ способу життя встановлює ознаки набуття необґрунтованих активів. 


Матеріали МОНІТОРИНГУ способу життя скеровуються до Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (САП) для вирішення питання щодо цивільної конфіскації та звернення до суду за ст. 290 ЦПК України з позовом про визнання активів необґрунтованими та стягнення їх в дохід держави. 


Згідно ст. 290 ЦПК України - цивільна конфіскація: 


  • «Пред’явлення позову про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави» - позов про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави подається та представництво держави в суді здійснюється прокурором Спеціалізованої антикорупційної прокуратури. В тому числі позов про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави подається і до інших фізичних чи юридичних осіб, членів родини суб’єкта декларування, якщо є (виявлена) різниця між вартістю необґрунтованих активів та законними доходами. За ч.5 ст. 290 ЦПК України - Національне антикорупційне бюро України та Спеціалізована антикорупційна прокуратура, а у визначених законом випадках - Державне бюро розслідувань та Офіс генерального прокурора - вживають заходів щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості. 


ВРАХОВУЮЧИ НАВЕДЕНЕ, ПРОШУ: 


  1. прошу Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) - у порядку антикорупційного законодавства та на підставі виявленої інформації і згідно Закону «Про запобігання корупції» провести ПЕРЕВІРКУ ДЕКЛАРАЦІЇ та МОНІТОРИНГ способу життя суб’єкта декларування - голови НАГЛЯДОВОЇ РАДИ «УКРГІДРОЕНЕРГО» - ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЙОВИЧА ГВОЗДІЙ, з метою встановлення та ПІДТВЕРДЖЕННЯ НЕДЕКЛАРУВАННЯ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ, оскільки згідно вказаного медіа - «ГВОЗДІЙ З «УКРГІДРОЕНЕРГО» ПІД ЧАС ВІЙНИ ПРОВІВ ЗА КОРДОНОМ 13 МІСЯЦІВ», а також провести перевірку декларації та моніторинг відповідності рівня життя наявним у нього та членів сім’ї майну і одержаним ними доходам та встановлення НЕВІДПОВІДНОСТІ рівня життя вказаного суб’єкта декларування майну і доходам, задля виявлення ознак корупційного правопорушення, а також вирішити питання про наявність підстав до притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності. 


  1. прошу СПЕЦІАЛІЗОВАНУ АНТИКОРУПЦІЙНУ ПРОКУРАТУРУ - у порядку статті 290 ЦПК України вирішити питання щодо цивільної КОНФІСКАЦІЇ та пред’явити позов про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави щодо набутих активів вказаного вище СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ, в тому числі і до інших виявлених фізичних чи юридичних осіб, членів родини, якщо виявлена різниця між вартістю необґрунтованих активів та їх законних доходів. 


  1. прошу НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ - у порядку ч.5 ст. 290 ЦПК України вжити заходів щодо ВИЯВЛЕННЯ необґрунтованих активів та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості щодо набутих активів вказаного вище СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ, в тому числі і щодо інших виявлених фізичних чи юридичних осіб, членів родини. 


  1. прошу ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ - у порядку ч.5 ст. 290 ЦПК України вжити заходів щодо ВИЯВЛЕННЯ необґрунтованих активів та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості щодо набутих активів вказаного вище СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ, в тому числі і щодо інших виявлених фізичних чи юридичних осіб, членів родини. 


  1. прошу ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА - у порядку ч.5 ст. 290 ЦПК України вжити заходів щодо ВИЯВЛЕННЯ необґрунтованих активів та ЗБОРУ ДОКАЗІВ їх необґрунтованості щодо набутих активів вказаного вище СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ, в тому числі і щодо інших виявлених фізичних чи юридичних осіб, членів родини. 


  1. прошу КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ - ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ про проведення СЛУЖБОВОГО РОЗСЛІДУВАННЯ та СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ щодо викладеного стосовно голови НАГЛЯДОВОЇ РАДИ ДЕРЖАВНОГО «УКРГІДРОЕНЕРГО» (код 20588716) - ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЙОВИЧА ГВОЗДІЙ та ВІДСТОРОНИТИ його від здійснення повноважень та НЕ ПРИЙМАТИ ПОВТОРНЕ РІШЕННЯ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ членом НАГЛЯДОВОЇ РАДИ ДЕРЖПІДПРИЄМСТВА В.А. ГВОЗДІЯ, оскільки призначений він тільки до 15.07.2023 року. 


  1. прошу СЛУЖБУ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ прийняти до уваги викладене вище та ВРАХУВАТИ в ході здійснення оперативно-службової діяльності із захисту національної державності, енергетичної безпеки та протидії системним загрозам управлінню державою. 


  1. прошу високошановних адресатів вказану заяву РОЗГЛЯДАТИ з урахуванням не стільки порушеного права Вадима Хабібулліна, тобто не стільки приватного інтересу Вадима Хабібулліна, а необхідності ДЕРЖАВНОГО ЗАХИСТУ ПУБЛІЧНОГО (СУСПІЛЬНОГО) ІНТЕРЕСУ та дотримання Конституції і законів, за належної правової процедури, з виключенням класичного «зловживання правом» правоохоронними органами та органами адвокатського самоврядування та із застосуванням принципу верховенства права з урахуванням Європейської Конвенції та судової практики Європейського суду і статті 62 Конституції України. 


  1. прошу * ЗАРЕЄСТРУВАТИ та * ПІДТВЕРДИТИ отримання та * ПРИЄДНАТИ до наявних у вас матеріалів та * результати розгляду - ВІДПОВІДЬ НАДАЙТЕ будь-ласка будь-яким зручним для Вас способом - на вказані вище: (1) е-пошту та (2) лист на Укрпошту і в (3) будь-який месенджер із ОБОВ’ЯЗКОВИМ ПОСИЛАННЯМ на вказаний * НОМЕР та * ДАТУ для ІДЕНТИФІКАЦІЇ та задля уникнення будь-якого незаконного (корупційного) впливу, втручання та безпеки - направляється офіційно, електронно, оприлюднюється, тощо.


ДОДАТКИ: згідно викладеного.


Наперед ВДЯЧНИЙ Вам, Вашим співробітникам! 

БЛАГОСЛОВИ Україну і ПМЛЙ ГСПД ВСВШН! 

Слава БОГУ! Слава УКРАЇНІ/Народу! Слава ЗСУ! 


З повагою і сподіванням на належне реагування, всебічний, повний і справедливий та неупереджений, об’єктивний, законний, обґрунтований розгляд та увагу,

 


ВАДИМ ХАБІБУЛЛІН






+++ _____________________________________ +++





88-3. Особливості ДЕКЛАРУВАННЯ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ в період дії воєнного стану

Якщо суб’єкт декларування / член його сім’ї ПРОЖИВАВ в житлі (будинку, квартирі, кімнаті ТОЩО) ... відомості про таке житло ПІДЛЯГАЮТЬ ВІДОБРАЖЕННЮ у декларації. 

Для ДЕКЛАРУВАННЯ ЖИТЛА ЗА КОРДОНОМ, яким КОРИСТУВАВСЯ суб’єкт декларування, продовжують діяти загальні правила, які викладені у відповідях на запитання 15, 58, 72, 79 цих Роз’яснень.

На період до припинення або скасування воєнного стану суб’єкт декларування має право зазначити в декларації відомості лише про КРАЇНУ ..., за умов, якщо:

- такий об’єкт розташований за межами України та 

- є / був місцем фактичного проживання члена сім’ї суб’єкта декларування  (п.  2-13 розділу XIII «Прикінцеві положення» Закону).

https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/v-ob-yekty-neruhomosti/#post6130

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чорний день судді КСУ Петра Філюка

Корупціонер у мантії присяжного?

Мародери Івано-Франківщини: Політик, присяжний і рейдер?