Комунальні тарифи ТММ перевірять!

 



Споживачі Фірми ТММ можуть не платити?


Тарифи не можна змінювати без згоди 


Захист прав споживачів 


Антимонопольний комітет фактично підтвердив: тарифи на управління будинками не можуть змінюватися без письмової згоди споживачів!


Важливий прецедент у сфері житлово-комунальних послуг: Антимонопольний комітет України (АМКУ) фактично підтвердив, що всі тарифи на управління багатоквартирними будинками «мають узгоджуватися письмово за домовленістю сторін». Це означає, що жодне підвищення тарифів без згоди споживачів є незаконним!


Що сталося?


До Антимонопольного комітету України (АМКУ), Нацкомісії з комунальних послуг, Держслужби захисту споживачів (Держпродспоживслужба) звернувся правозахисник в інтересах споживачів, яких обурило необґрунтоване та незаконне підвищення вартості послуг з утримання будинків та прибудинкових територій відомою компанією відомого мільярдера Миколи Толмачов - ФІРМА «Т.М.М.» яка є мільярдною фірмою бо навіть за найважчі для країни, світу, людей роки війни за 2022 та 2023 роки отримала майже мільярд гривень (https://opendatabot.ua/c/14073675). Споживачі поскаржилися, що «нові» тарифи під час війни були встановлені в односторонньому порядку, без письмового погодження з ними, що суперечить чинному законодавству і як правило Договорам.


Під час розгляду скарг Антимонопольний комітет фактично визнав, підтвердив та зазначив , що відповідно до частини другої статті 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»:


«Вартість послуг з управління багатоквартирним будинком визначається за домовленістю сторін, крім випадку обрання управителя органом місцевого самоврядування. Така ціна протягом строку дії договору управління може змінюватися виключно за погодженням сторін з підстав та в порядку, визначених таким договором».


Що це означає для споживачів?


Будь-яке підвищення тарифів без вашої письмової згоди є незаконним.

Управитель (Виконавець) не має права самовільно змінювати вартість послуг без обговорення та письмового затвердження з споживачем.

Якщо вам підвищили тариф без узгодження, ви можете вимагати його скасування та повернення переплачених коштів.

Захищайте свої права як споживача! У разі порушень звертайтеся до вказаних органів та суду.


Як діяти, якщо тариф підвищили без вашої згоди?


1. Запитайте у вашого управителя (виконавця) – на яких підставах і за чиєю письмовою згодою було змінено тариф?

2. Перевірте договір – чи передбачена в ньому можливість підвищення тарифу та за яких умов?

3. Зверніться до вказаних державних органів – якщо підвищення відбулося без письмового узгодження, повідомте про це регулятора.

4. Захищайте свої права споживача в суді – якщо вам продовжують нав’язувати незаконні тарифи, судовий позов може допомогти відновити справедливість.


Чому це важливо?


Викладена позиція АМКУ створює важливий прецедент, який захищає права всіх споживачів житлово-комунальних послуг. Тепер мешканці багатоквартирних будинків мають чітке підтвердження: управляючі компанії (виконавці) не можуть самовільно підвищувати тарифи, і кожен споживач має право вимагати дотримання закону і письмового узгодження зміни тарифів. 


Будьте уважні, перевіряйте свої рахунки та квитанції і не дозволяйте приватним комунальним компаніям нав’язувати незаконні рішення та порушувати права споживачів. 






До вашої уваги: 


Скарга споживача (тариф 12,84/15.12.2020-тмм) https://13istina66.blogspot.com/2025/02/1284.html?m=1 


Скарга споживача (тариф 14,02/01.07.2023-тмм) https://13istina66.blogspot.com/2025/02/140201072023.html?m=1 


Скарга споживача (тариф 15,39/01.06.2024 -тмм) https://13istina66.blogspot.com/2025/02/153901062024.html?m=1 


Позов споживача (тариф 12,84/15.12.2020-тмм) https://13istina66.blogspot.com/2025/02/128415122020.html?m=1 


Позов споживача (тариф 14,02/01.07.2023-тмм) https://13istina66.blogspot.com/2025/02/140201072023_8.html?m=1 


Позов споживача (тариф 15,39/01.06.2024-тмм) https://13istina66.blogspot.com/2025/02/153901062024_8.html?m=1 


Позов споживача (рахунки-тмм) https://13istina66.blogspot.com/2025/02/blog-post_8.html?m=1 


*************


Споживачі добилися перевірки! 


Державна служба України з питань захисту споживачів стосовно проведення позапланової перевірки ФІРМИ «Т.М.М.» - щодо ⁉️обгрунтованості тарифів⁉️ на послуги з утримання будинків направила погодження на проведення державної позапланової перевірки ФІРМИ «Т.М.М.»-ТОВ...





















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чорний день судді КСУ Петра Філюка

Корупціонер у мантії присяжного?

Мародери Івано-Франківщини: Політик, присяжний і рейдер?